• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Kan storing door Windows update van 20 mei komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jov

Vaak hier
Lid geworden
13 sep 2011
Berichten
701
Waarderingsscore
4
Johke, mijn, vriendin kon gisteren haar PC (een desktop) niet afsluiten. Enige oplossing: stekker er uit.
Bij het opnieuw opstarten kwam er een mededeling dat er problemen waren. Er zijn dan drie opties: Doorgaan, Probleem oplossen of Afsluiten. Doorgaan hielp niet, dan kwam je in dezelfde opties terecht.
Na een paar keer proberen (opnieuw heet afsluiten en herstarten) kwam er na 'Probleem oplossen' een mogelijkheid om een herstelpunt te gebruiken. De laatste bleek die van 20 mei te zijn, van vóór de laatste update van Windows. Gelukkig werkte die, maar de update is zij natuurlijk kwijt.
Die update is er weer in te zetten, maar zij wil dat niet. Stel je voor dat die de oorzaak is (en dat gebeurt wel eens, heb ik gelezen). Dan ben je weer net zo ver.
Mijn vraag is dus: kan ik die update veilig installeren?
 
persoonlijk denk ik eerder dat er software matig nog iets open stond dat het afsluiten tegenhield … en dat het dus niet aan de update gelegen heeft .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan