• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Kan tablet niet loskoppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sippie65

Junior lid
Lid geworden
16 dec 2018
Berichten
39
Waarderingsscore
0
Beste mensen, ik heb een raar probleem. Een jaar geleden ongeveer heb ik een Samsung tablet aangeschaft. Uiteindelijk er maar weinig plezier van gehad en deze onlangs kado gedaan aan een vriendin 150 km. verderop. Nu blijkt dat zij dáár mijn emails binnenkrijgt. Maar ik hier ook. Maar bij mij verdwijnen ze soms weer spontaan in de prullenbak. Ik heb inmiddels het wachtwoord van mijn mailprogramma veranderd en dit probleem lijkt verholpen.

Maar bijvoorbeeld bij een spelletje als WordFeud kan zij niet spelen omdat mijn gegevens daar nog in staan, evenals in andere apps.

Wat kan ik aan deze kant doen en wat kan zij aan haar kant doen om dit probleem op te lossen?
 
ik heb het vermoeden dat jij deze tablet niet terug gezet heb naar de fabrieksinstelling ..dit kan zij dan nog steeds doen maar dan dient zij zelf deze tablet op haar naam te nemen met een eigen google account.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt dat hij niet door mij teruggezet is naar fabrieksinstellingen. Ik heb 'm gewoon opgestuurd.


ik het vermoeden dat jij deze tablet niet terug gezet heb naar de fabrieksinstelling ..dit kan zij dan nog steeds doen maar dan dient zij zelf deze tablet op haar naam te nemen met een eigen google account.
Oh oké.... Maar hoe doet ze dat?
 
Afhankelijk van het type tablet en de Android-software versie, moet er een van onderstaande opties uitgevoerd worden.
Optie 1: Instellingen > back-up en herstel > Fabrieksinstellingen herstellen
Optie 2: Instellingen > Privacy > Fabrieksinstellingen herstellen
Optie 3: Instellingen > SD-kaart en telefoongeheugen > Fabrieksinstellingen herstellen
 
Nu, ik heb deze informatie doorgestuurd en ze is er mee bezig.
Zelf heb ik YouTube opnieuw moeten instellen op mijn smartphone.

Maar net kom ik erachter dat ik geen internet heb op mijn desktop. Wat nu weer? Wat moet ik daar instellen of veranderen?
 
Dat is nogal eeen vage melding.

Heb je bedraad of draadloos internet in huis?
Heb je je modem en/of router al opnieuw opgestart?
Staat het internet pictogram aan, rechts onder in de taakbalk?
 
Anders start eerst de PC maar een keertje gewoon opnieuw op.
 
Nou ik heb goed nieuws: het internet doet het weer! Ik was echt bang dat het (weer) samenhing met die tablet, maar kennelijk niet. Gewoon uitgezet en eind van de middag aangezet en hij deed het weer.

Op dit moment lijkt alles weer normaal, erg bedankt voor de hulp en het meedenken!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan