• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Kan wachtwoord Parrot nergens invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Consument

Junior lid
Lid geworden
9 feb 2016
Berichten
46
Waarderingsscore
2
Ik heb met mijn nieuwe Redmi Note 11 een problemen met het koppelen naar de Parrot in mijn auto. Zodra ik in het menu Bluetooth klik op de Parrot probeert de telefoon verbinding te maken. Hij zegt vervolgens dat er geen verbinding kon worden gemaakt omdat het wachtwoord niet klopt. Ik weet het wachtwoord, maar er is nergens in het menu gelegenheid om dat in te voeren. Mijn oude telefoon (Samsung) verbond zonder problemen. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
 
Hallo,

Als je de Parrot in het scherm van je telefoon heb gevonden en je erop klikt zou je de mogelijkheid moeten krijgen om het wachtwoord in te vullen.
Bekijk de uitleg:
 
Dat is vreemd. Als ik bij Beschikbare Apparaten op de Parrot klik gaat hij meteen proberen te verbinden. Het scherm "koppelen met apparaat" verschijnt bij mij niet. En dus geen mogelijkheid om het wachtwoord in te voeren.
 
Hallo,

Dat is apart ja, kan je een ander Bluetooth apparaat testen?
 
Ik heb net twee andere apparaten getest en daar doet hij hetzelfde. Hij probeert meteen te koppelen en er komt dus geen venster voor een wachtwoord. Ik heb bij de aanvullende instellingen 'Koppel compatibele apparaten' even uitgezet en daarna weer getest, maar dat helpt ook niet.
 
Hallo,

Dan zou ik het ook zo snel niet weten (heb zelf een Samsung).
 
Dank voor de link. Kennelijk zorgt het dus vaker voor problemen. Ik heb nu trouwens contact gemaakt met een bluetooth apparaat dat een koppelscherm geeft met een cijfercode. Dus ik ben al iets verder. Maar met de Parrot nog geen succes.
 
Kan het zijn dat het appraat in het geheugen staat? Kijk een bij de bluetooth apparaten en 'vergeet' alles wat je niet kent of niet gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan