• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kan windows niet activeren error 0xC004F074 heb ooit kmspico gebruikt

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsms6

Why You Coming Fast?!?
Lid geworden
27 okt 2018
Berichten
85
Waarderingsscore
2
ik kan het niet activeren het lukt niet heb ooit kmspico gebruikt
hoe kan ik het nu activeren?
 
maar heb video`s gekeken maar mijn computer kan niet contact maken met de activering service van windows
 
Heb jij wel een legale licentie code?
Als dat het geval is dan zou je met Microsoft kunnen bellen, die kun jou daar mee helpen.
 
Ik zie trouwens dat het geen legale code is.
Dan kun je beter voor een paar tientjes een nieuwe legale licentie code kopen.

KMSPico-virus is een onveilige tool die ontworpen werd om niet-geregistreerde Microsoft producten te activeren KMSPico is een illegale software die aangeboden wordt om Windows 10 en andere versies van Windows gratis te activeren. Helaas is dit Key Management Systeem onveilig en is het niet gerelateerd aan de Microsoft Corporation. Experts zeggen dat gebruikers hun comuter in gevaar brengen omdat zo'n toepassing veriest dat de antivirus uitgeschakeld wordt. Dit heeft als resultaat dat het systeem kwetsbaar wordt voor POT en zelfs malware. Helaas zijn mensen nog steeds op zoek naar KMSPico download sites om de beperkingen van Microsoft te omzeilen en de mogelijkheid te krijgen Windosw of Microsoft producten gratis te gebruiken. Geen enkele ervan geeft echter betrouwbare informatie over hoe dit tool werkt. Tevens geloven mensen onbetrouwbare artikels en stellen ze hun computer bloot aan allerlei cyberdreigingen zonder het te beseffen.
 
Zoek online naar een KMS uninstaller. Je dient dit zelf te doen aangezien wij hier op dit forum geen ondersteuning geven aan illegale installaties (lees: eigen schuld, dikke bult). Normaliter na het uninstallen dien je ook de opstart van windows eens goed na te kijken via de "taakplanner" en daar ook KMS verwijderen. Na herstart zou je via een legale licencie wel moeten kunnen activeren. Het ideale scenario: cleane herinstallatie van windows 10 !
 
ik heb een code die legaal is en ik kan gebruiken! maar is een reset de beste oplossing? ik heb games van honderden gb en dat installeren duurt wel 3 dagen ofz
 
Klik met rechts op Computer en kies Eigenschappen.

Kijk dan of je met die licentie online kan activeren.
 
nee ik zie nergens staan online activeren
 
Maar je dient die KMSpico zeker te verwijderen want anders blijft die maar actief
 
Hallo,

We kunnen even kijken of KMSpico nog te zien is doe het volgende:


Download de
577bf0efb8088-FRST.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie
RunAsAdmin.jpg
Als administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan