• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan_geen_videos_streamen_in_windows_media_player_stream

R

royv89

Gast
hoi allemaal,

Ik weet dat dit niet helemaal de goede plek is om mijn probleem te posten, maar ik zag dat de post hierboven (mod-edit: betreft dit oude topic bij de HJTlogs, klik) ook over mijn probleem gingen, dus dit leek mij de beste plek om mijn vraag te stellen.

Ik heb namelijk ook het probleem dat ik geen videos kan streamen die in een windows media player stream staan. youtube e.d. lukt wel, maar wmp dus niet.

Nu had ik op internet al wel gezocht naar oplossingen en daar stond er dat je alle protocollen bij wmp>tools>options>network en dan streaming proxy settings (ik heb engels versie) moest aanvinken.

Hier staan bij echter geen protocollen en deze kan ik dus ook niet aanvinken.
Er staat onder dat je, als je het wil aanpassen, bij control panel>internet options moet aanpassen, maar ik weet daar niet hoe ik verder moet.

Bij voorbaat dank voor jullie hulp,

Roy
 
Laatst bewerkt:
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan