• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kaspersky online bestaat denk ik niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

schults2005

Vaak hier
Lid geworden
11 nov 2005
Berichten
560
Waarderingsscore
8
De link naar de online scanner van kaspersly komt uit op een pagina waar alleen betaalde versies staan.
 
Oke maar ergens in bericht van meen kinhpin staan allerlei links en ook die van kaspersky, vandaar mijn melding
 
Het zou een oud bericht kunnen zijn.
Zou je die link hier eens willen plaatsen.
 
De berichten van *Kingpin* zijn nog steeds goed leesbaar.
Maar vergeet niet dat het gros van die berichten al weer bijna tien jaar- of langer geleden ontstaan zijn.
Dus als *Kingpin* het over de onlinescanner van Kaspersky heeft, dan hoeft het niet zo te zijn dat deze na al die tijd nog bestaat.
 
De Eset onlinescanner is zeer goed en wordt niet alleen door mij maar door vele nationale- en internationale collega's ingezet.
 
Ga die eens proberen en anders de kaspersky free. Gebruik al jaaren Avast, maar krijg wel erg vaak vraag voor update. Laatst gaf het aan dat er 34 gig opgeruimd kon worden op mijn pc als ik update kocht. Draaide cclean er die vond net iets meer dan 1 gig aan tempfiles etc.
 
Dat is een nadeel van gratis scanners, maar Kaspersky is maar voor 1 jaar gratis te gebruiken.
Bij Bitdefender free, kun je meldingen wel uitzetten.
Maar de Eset online scanner is gratis en handig om af en toe mee te scannen.
 
Dat is een nadeel van gratis scanners, maar Kaspersky is maar voor 1 jaar gratis te gebruiken.
Bij Bitdefender free, kun je meldingen wel uitzetten.
Maar de Eset online scanner is gratis en handig om af en toe mee te scannen.
Was de eset aan het gebruiken totdat mijn pc even vastlipe. Is in behandeling. Maar ik zag bij eset mogelijkheid aanvinken mogelijke schadelijke toepassingen, heb het einde niet gezien maar geeft het dan aan wat er mogelijk schadelijk is ???
 
Dus de scan is nog bezig?
Ja hij geeft altijd aan wat er gevonden wordt.
Aan de hand daarvan kun je zien of het schadelijk is of ongewenst.
 
Het is raadzaam om tijdens de scan van Eset de computer met rust te laten. En dus verder niet te gebruiken.
 
Scans zijn doorgaans processor intensief en oudere processoren kunnen daardoor door de "knieën" gaan als je ook ander toepassingen gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan