• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

KERNEL32.dll Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morbash

Bekend gezicht
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
150
Waarderingsscore
2
Telkens als ik het programma 'SAM Broadcast' wil installeren, krijg ik deze foutmelding:

Saminstall heeft een fout veroorzaakt in KERNEL32.DLL.
Saminstall wordt nu gesloten.

Als er zich problemen blijven voordoen, start u de computer opnieuw op.

Ik heb verschillende 'Registry' boosters ofzo mijn computer laten scannen, ze vonden veel fouten maar doordat het shareware is kan ik ze niet laten repareren. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!
 
En wat moet ik nu doen dan om hem/haar weer te laten repareren? Die Registry Booster heb ik ook al op mijn pc laten lopen, maar daar kon ik niks repareren, ja, 15 volgens mij, maar er waren 107 fouten gevonden... -_-
Ik heb dan ook een een computer uit 1998 met Windows ME, maar hij doet het gelukkig... (hij doet het alleen neit goed... :zipped: )
 
Ik heb ff een crackje opgezocht van Registry Booster ofzo en deze keer kon hij wel alles repareren... :biggrin: Als ik hem nu nog een keer scan vindt hij geen foutmeldingen zegt ie, maar het installeren van 'SAM Broadcast' werkt nog steeds niet, hij geeft nog steeds de foutmelding... :eek:
 
Is het programma wel compatible met windows ME?
 
Ik heb de hele website van 'Spacial Audio' (http://www.spacialaudio.com/) doorzocht maar ik kon niks vinden, miss kijk ik niet goed, maar ik kon niks vinden. Dus ik heb geen idee of het compatible is met Windows ME.

:eek: :wacko: :huh: :mellow: :blink: :unknown:
 
Het staat daar ook niet beschreven nee, maar stuur anders eens een mailtje naar die website of dat programma ook ME ondersteund want ik denk toch dat het daar aan ligt, reg clenaers e.d. zouden gene verschil moeten maken voor dit probleem, wellicht verergeren zij het alleen maar.
 
Die ffe replacen met je andere kernel32 (evt. nog wel een backupje)

Uhm... Ik heb nu een nieuw Kernel bestandje gedownload van die linkjes op die site ofzo... En wat moet ik er nu mee doen?
 
Nu heb ik echt een probleem!
:fury: :fury: :fury: :fury: :fury: :fury: :fury: :fury: :fury:
:frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty:
Ik heb dus nu dat Kernel bestandje bij /WINDOWS/system ofzo gezet. En nu kan ik niet eens meer op OUTLOOK EXPRESS komen omdat hij dan een foutmelding geeft!! ook andere dingen werken niet meer... Ik heb de computer al laten 'Systeem Herstellen' naar afgelopen zondag, maar dat had ook geen nut! Wat moet ik nu doen?
 
Welke foutmelding?

En zet even je oude kernel32.dll weer terug ;)
Die backup dus. ;)
 
waar kan ik die backup vinden? of moest ik die maken? ohoh, k*t nou heb ik mijn computer gemold! :angree: :angree: :angree:

Als ik outlook opstart krijg ik de foutmelding: Kan Outlook Express niet starten omdat MSOE.DLL niet kan worden geladen... :wacko:

ik weet waar die voor staat, MicroSoft Outlook Express?

En bij andere programma's geeft ie nu ook van dat soort foutmeldingen... :fury:
 
Eerst rustig blijven.

Als je dingen in je register wijzigt, files replaced, of een andere belangrijke wijziging maakt, maar dan EERST een backup.. ALTIJD

Er is vast wel een oplossing het weer goed te maken, maar maak daar evt. een ander topic voor aan want hier ben ik niet de beste in ;)
 
oke... ik kan ook gwoon wachten met al die oplossingen totdat ik in april jarig ben... Dan heb ik helemaal geen problemen meer met deze computer... -_-
 
Kan ook ;)

Maar je kan het ook gewoon even oplossen en plezier houden met je computer t/m april ;)
 
Probeer systeemherstel eens, met een beetje geluk haalt hij die oude kernel32.dll weer terug.





~~~~~~

*mod-edit* : topic op duimpje gezet omdat er langer dan 10 dagen geen reactie meer geweest is van TS, en we er zodoende vanuit gaan dat het probleem opgelost is :)

*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan