Nja, dat kun je van alles zeggen. Maar eigenlijk is het 't zelfde recept. Van zuurvlees is er alleen dat sommigen er wel en anderen er geen peperkoek in doen. Deze is ook meer bedoeld om te binden dan voor smaak.
Stroop hoort er eigenlijk sowieso in, wil je de goede kleur krijgen ook.
Maar hoe langer een recept bestaat hoe vaker diverse mensen er weer meerdere aanpassingen aan maken. Ik ben van Mestreech en proef verschil tussen stoof- en zuurvlees heel goed.
Ik heb wel een recept zoals wij dat hier maken thuis als je interesse hebt.

Op internet zie ik dat er zijn die sucade gebruiken. Kan ook, maar eigenlijk is het paardenpoulet of anders runderpoulet.
Je kunt het echter van alles maken, we hebben het zelfs al eens van kippenpoulet gemaakt.
Ja logisch, dat is met alles zo. Dat heb je met auto's ook en gasfornuizen ook. Maar een Etna plaat is wel een van de besten v.w.b. het meer goedkopere segment. Daar is Etna en Inventum de top. Bora zit niet in die prijsklasse net zoals Opel ook een top auto is (of was) maar Ferrari bouwt ook geen auto's in de Opel prijsklasse.
Dat is ook precies waar ik op doelde dat professionele koks nu ook met professionele inductie koken.
Ja stroomuitval kan altijd gebeuren
@Johannes1956 , dat risico is er met gas minder inderdaad.