1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Keuze schermpje browser keuze binnen outlook 2007/ 2010 bij gebruik windows 10

Discussie in 'Windows 10' gestart door pdexie, 30 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pdexie

pdexie Enthousiast

Ik zelf had iedere keer als ik een link opende in outlook 2010 dat er een keuze schermpje kwam met welke browser ik de link wilde openen, ondanks ik IE 11 als standaardbrowser had ingesteld.
    Op zich niet zo erg, maar regelmatig kwam dat schermpje niet naar voren met als gevolg de laptop vast liep.

Voor degene die het zelfde "probleem" hebben , heb ik de volgende fix van Microsoft gevonden: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/3094186

Ik heb de fix gedownload en heb het uitgevoerd en hier is nu het probleem verholpen.
    Mocht je de fix niet willen draaien, er staat ook beschreven hoe je de fix handmatig kan uitvoeren.

2. Abraham54

Abraham54 Administrator Medewerker

Ik vind het een prima tip van jou.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina