• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

keuzes maken met laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubenpc

Nieuw lid
Lid geworden
15 feb 2015
Berichten
9
Waarderingsscore
0
heey

ik studeer nu al bijna een jaar alround dtp en ik wil graag en laptop aanschaffen die zonder problemen alles aankan
oa drie Adobe progammas youtube en meer internet taps ik hou van alles open hebben mijn budget is ongeveer tussen de 600 en 900 maar ik kan alleen maar laptops vinde van boven de 1000
 
Wat jij feitelijk nodig hebt is een zogeheten workstation.

Ik heb op Marktplaats twee mooie Lenovo W530 gevonden - elk met Intel i7 IvyBridge en helemaal binnen jouw budget!

Test: http://www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-ThinkPad-W530-N1K43GE-Notebook.80062.0.html


csm_P105008244_Kopie_03_44b2d9866e.jpg



http://www.marktplaats.nl/a/compute...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

http://www.marktplaats.nl/a/compute...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
 
dankjewel voor je suggestie maar ik wil graag wat meer reacties om te kunnen vergelijken een vriend liet mij de toshiba l50-a is dat goed genoeg voor mijn opleiding

en wat ook handig kan zijn als iemand de specs kan vertellen die ik ongeveer nodig heb dan kan ik ook zelf een beetje opzoek gaan
 
Ik zou het niet weten, behalve dan dat de Toshiba in tegenstelling tot de Lenovo een complete kunststof behuizing heeft, terwijl de de Lenovo W830 een professioneel apparaat is met een geraffineerde opbouw waardoor je veel meer mogelijkheden hebt om het apparaat naar jouw wensen uit te bouwen.
Ik heb verleden jaar een refurbished Lenovo T530 gekocht (Lenovo grantie tot media 2016).
Windows draait op een SSD van 256GB en verder zitten er nu twee 1TB harddisks in.
Probeer dat maar met een Toshiba te doen - want dat lukt je niet.
 
ik snap uit onderzoek dat lenove de beste keuze is maar als je een nieuwe wilt ben je voor een laptop al heel snel meer als een kop kwijt ik wil graag advies van iemand die al veel ervaring heeft met adobe programs en laptops ik wil niet te veel betalen maar wel perfect met adobe cc programs te kunne werken
 
De W830 is nog niet zo lang geleden opgevolgd door de W840 en het verschil tussen Hasswel en Ivybridge is ook niet navenant.
Bovendien zal de W830 met een licentie voor Windows 7 Professional komen en Windows 7 is in mijn ogen stabieler dan Windows 8.

Maar goed, het blijft jouw keuze, of een RollsRoyce of een Dacia.
Want het verschil is groot tussen comsumenten notebooks en zakelijke notebooks.
Juist omdat je mobiel wil zijn is een Lenovo met zijn magnesium kap en onderstel veruit te prevaleren boven een kunststoffen consumentennotebook.
In ieder geval een i7 en een SSD zijn te prefaleren voor de zware Adobe programma's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan