• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

keuzes maken met laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubenpc

Nieuw lid
Lid geworden
15 feb 2015
Berichten
9
Waarderingsscore
0
heey

ik studeer nu al bijna een jaar alround dtp en ik wil graag en laptop aanschaffen die zonder problemen alles aankan
oa drie Adobe progammas youtube en meer internet taps ik hou van alles open hebben mijn budget is ongeveer tussen de 600 en 900 maar ik kan alleen maar laptops vinde van boven de 1000
 
Wat jij feitelijk nodig hebt is een zogeheten workstation.

Ik heb op Marktplaats twee mooie Lenovo W530 gevonden - elk met Intel i7 IvyBridge en helemaal binnen jouw budget!

Test: http://www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-ThinkPad-W530-N1K43GE-Notebook.80062.0.html


csm_P105008244_Kopie_03_44b2d9866e.jpg



http://www.marktplaats.nl/a/compute...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

http://www.marktplaats.nl/a/compute...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
 
dankjewel voor je suggestie maar ik wil graag wat meer reacties om te kunnen vergelijken een vriend liet mij de toshiba l50-a is dat goed genoeg voor mijn opleiding

en wat ook handig kan zijn als iemand de specs kan vertellen die ik ongeveer nodig heb dan kan ik ook zelf een beetje opzoek gaan
 
Ik zou het niet weten, behalve dan dat de Toshiba in tegenstelling tot de Lenovo een complete kunststof behuizing heeft, terwijl de de Lenovo W830 een professioneel apparaat is met een geraffineerde opbouw waardoor je veel meer mogelijkheden hebt om het apparaat naar jouw wensen uit te bouwen.
Ik heb verleden jaar een refurbished Lenovo T530 gekocht (Lenovo grantie tot media 2016).