• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies keyboard...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yoshi

Bekend gezicht
Lid geworden
22 nov 2017
Berichten
168
Waarderingsscore
14
hallo,



ik ben al tijdje op zoek naar een Suomi keyboard( Fins keyboard) zijn er toevallig webshops in Nederland die ze verkopen want kan het zelf niet echt bepaald vinden dus hoopte eigenlijk dat iemand hier misschien wel adresje ervoor heeft .
 
@Yoshi, al eens aan Google gedacht, bijv. met de zoekopdracht:

Fins toetsenbord ?

Je zal verbaasd zijn wat Google je laat zien.......
 
Laatst bewerkt:
@Yoshi, al eens aan Google gedacht, bijv. met de zoekopdracht:

Fins toetsenbord ?

Je zal verbaasd zijn wat Google je laat zien.......

ja helemaal niks anders zou ik het hier niet vragen he !
al die gesponsorde links zijn gewoon de usal toetsenborden
1534751174838.png
zelfs op ebay vindt ik niks.
1534751338414.png




en ja Veng ik zoek een fins toetsenbord
 
Via Google begreep ik dat in Zweden en Finland schijnbaar hetzelfde toetsenbord wordt gebruikt.
En dat heet dan Zweeds toetsenbord.
 
De grap is mogelijk een beetje dat het allemaal (die ik in Google vond) Qwerty toetsenborden betreft, m.a.w. niet veel verschillend van ons NL toetsenbord.
 
kijk het is neit lullig bedoelt maar je wilt natuurlijk wel keus uit meer dan 1 keyboard lijkt me -.-
ik zoek zeg maar echt een site met een aanbod. gewoon zoiets als azerty maar dan met Finse keyboards
 
kijk het is neit lullig bedoelt maar je wilt natuurlijk wel keus uit meer dan 1 keyboard lijkt me -.-
ik zoek zeg maar echt een site met een aanbod. gewoon zoiets als azerty maar dan met Finse keyboards
Vanzelfsprekend ook niet lullig bedoeld, maar ik ben je 'even kwijt'...……? De link van Google die ik plaastste biedt talloze mogelijkheden en ja, je zal even wat moeten klikken (klein beetje moeite doen dus) I
In die zin is de link die Polley plaatste nog mooier dan de mijne. Daar zie je direct vele Scandinavische toetsenborden.

Zoals je in je laatste bericht aangaf zoek je zoiets als Azerty. Welnu, dan bezoek je een paar grote webshops en typ je in het zoekvenster van al die websites het woord Fins en kijk wat eruit komt.
 
Als je een toetsenbord wil met Finse of Scandinavische tekens en AZERTY indeling ga je nog eeuwen mogen zoeken .
Een Belgisch toetsenbord heeft een AZERTY indeling en een Frans (Frankrijk) ook . Op een Frans toetsenbord staan sommige tekens op een andere plaats .
En als je nu een Fins toetsenbord wil ga je overal uitkomen op QWERTY indeling .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan