• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Klein scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten48

Junior lid
Lid geworden
21 mei 2013
Berichten
63
Waarderingsscore
0
Bij een game die ik opstart wordt het beeldscherm klein. Het is niet bij elke game.
Wie kan mij vertellen hoe dit kan?


Groet Maarten
 
Binnen de instellingen van de game heb je waarschijnlijk nog niet aangegeven wat de resolutie van je beeldscherm is. Blader eens door de instellingen en stel dit in. Vermeld anders om welke games het gaat dan kunnen wij voor je zoeken hoe je dat in moet stellen.
 
Bedankt voor de reactie het gaat om euro truck simulator 2.

Maarten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ieder bedankt voor de reactie. Het is opgelost. De resolutie in het spel stond niet goed.

Maarten.
 
Mooi dat je het even meld wat de oplossing is.

Graag gedaan!
 
Graag gedaan hoor!
 
Ik had hetzelfde probleem met FIFA 17 op mijn laptop. Ondanks wat te rommelen met de beeld instellingen en de resolutie te veranderen en het spel op full screen te zetten heeft niks geholpen.

Wat mij hielp is het programma: Borderless gaming https://github.com/Codeusa/Borderless-Gaming
Dit laat ieder programma wat je zelf aangeeft in Full screen werken.

Voor mij was het niet de meest ideale optie aangezien ik niet van zulke "extra" programma's hou om te kunnen gamen. Maar goed.. het werkt. Dus mocht je in het vervolg hetzelfde probleem hebben is dat programma misschien een optie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan