• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kletshoekje

A

Anja

Gast
Dit word het kletshoekje, er mogen hier geen vragen gesteld worden zoals in de andere topics. (srr :ph34r: )

dus hier kan je alles kwijt wat je normaal gezien in andere topics zou willen zetten maar waar een vraag werd gesteld.

snap je?
 
HoiHoi!

Het zou natuurlijk het handigst zijn als je een soort chat achtigs iets kan maken binnen dit forum. Op deze manier wordt 'kletsen' wat lastig denk ik. Je krijgt dan zveel postjes, iedere keer als iemand een zin wil zeggen.
dus hier kan je alles kwijt wat je normaal gezien in andere topics zou willen zetten maar waar een vraag werd gesteld.
Maar misschien wel het proberen waard! Wat voor 'soort' vragen had je in gedachten dan?

Greetz..
A. :)
 
Originally posted by alan@06-08-2004, 00:18:08
Maar misschien wel het proberen waard! Wat voor 'soort' vragen had je in gedachten dan?

Greetz..
A. :)
niet echt vragen, maar kletsen want in andere topics waar iemand een probleem heeft daar word tussen de mogelijke oplossingen vaak gekletst en die berichten die je daar dan wou zetten kun je hier zetten

snappie?
 
nou laten we dan eens lekker kletsen over ......? het weer, wat een lekker weertje vandaag :) gaat er nog iemand naar het strand de komende dagen, of lekker BBQ en.
 
ga dit weekend naar de kust in m'n appartementje. zal mss wel ies op 't strand zitten.
 
aha eigen appartementje :lol:
 
naar de kust in m'n appartementje
Zozo.. goed bekeken ja! En dat al op zo'n jonge leeftijd!!
En waar zit je ergens aan de kust dan?

A. :)
 
in knokke

ik bedoel niet mijn eigen, eigen appartement ook dat van m'n ouders uiteraard.




A. (dit komt je vast bekent voor niet :D )
 
Ik ga in ieder geval NU BBQ en. :lol:
 
Smakelijk, en ik geef je een tip bak de spare-ribs goed door, ben namelijk vorig weekend erg ziek geweest van BBQ-en.

Groet Jacqie :D
 
Hoop dat het gesmaakt heeft :p

Toevallig afgelopen zaterdag ook een bbq gekocht en gisteravond in elkaar gezet.
image bbq
bbq op gas, bouwpakket

Heb nu vakantie :D , dus volgende week maar eens proberen ;)

Rainaldo
 
dat is een mooin bbq moet ik zegge rainaldo. zoiets moet natuulk ook goed zijn, het gaat hier natuurlijk wel om eten he :D
 
Originally posted by Rebel@06-08-2004, 16:57:50
Smakelijk, en ik geef je een tip bak de spare-ribs goed door, ben namelijk vorig weekend erg ziek geweest van BBQ-en.

Groet Jacqie :D
Was dat van de BBQ of van iets anders ;)
00009161.gif
of van teveel
1drink.gif
of teveel
aschildi_2_2.gif
:lol: :lol: :lol:
 
Originally posted by Molo@06-08-2004, 23:15:16
dat is een mooin bbq moet ik zegge rainaldo. zoiets moet natuulk ook goed zijn, het gaat hier natuurlijk wel om eten he :D
We moesten een keuze maken uit elektrisch of gas, deze heeft een groter grill-oppervlak en tevens een extra pitje voor de pan met pindasaus :lol:

En aan de monteur kan het ook niet leggen, haha :rolleyes:

Nu nog de vuurdoop.....


Was dat van de BBQ of van iets anders of van teveel of teveel

Denk toch dat het komt door
trink08.gif
en
trink21.gif
:D :D
 
A. (dit komt je vast bekent voor niet )

Knokke inderdaad ja. Ben daar met vrienden op vakantie geweest een keer of drie zo na mijn eindexamen middelbare school. Heb ik dat hier ook ergens op de site geplaatst dan? Goh, ik weet niet eens meer wat ik hier allemaal vertel!! :eek: :D

Greetz..
A. :)

PS: of was het de 'A' van Anja en sloeg het "dit komt je vast bekent voor niet" meer op dat ouders altijd een appartement hebben en niet het kind al, dan heb ik het gewoon verkeerd opgevat hahaha!



Dadelijk weten jullie lles al van me...! ;) ;) :D :p
 
ik bedoel die A. want jij doet dat ook altijd :D
 
Originally posted by frankw+06-08-2004, 22:17:37--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frankw @ 06-08-2004, 22:17:37)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin--Rebel@06-08-2004, 16:57:50
Smakelijk, en ik geef je een tip bak de spare-ribs goed door, ben namelijk vorig weekend erg ziek geweest van BBQ-en.

Groet Jacqie :D
Was dat van de BBQ of van iets anders ;)
00009161.gif
of van teveel
1drink.gif
of teveel
aschildi_2_2.gif
:lol: :lol: :lol:[/b][/quote]
:blink: Ik denk dat dat er ook iets mee te maken had, ha ha!!
Maar was erg gezellig toch? ;)
 
Ja klopt, en afgelopen donderdag, vrijdag en zaterdag ook :lol: :lol:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan