• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Kleur pop-up in LibreOffice

Status
Niet open voor verdere reacties.

kampdvd

Bekend gezicht
Lid geworden
6 jan 2008
Berichten
107
Waarderingsscore
0
Hallo. Ik gebruik al heel lang LibreOffice met veel plezier. En hoewel ik mijn windows laptop op de donkere modus heb staan, staat Libreoffice op licht en dat ging altijd zonder problemen. Sinds kort krijg ik, als ik ergens op klik, een donkere pop-up. Niet meer de lichte die ik voor die tijd kreeg. Aangezien de letters nog steeds zwart zijn, is dat moeilijk te lezen. zwarte pop-up libreoffice.jpg
Zelf heb ik niet kunnen ontdekken hoe ik de oude situatie kan herstellen, dus ik hoop dat iemand hier weet hoe ik deze pop-ups weer leesbaar krijg.
 
Mm dat is alweer een tijdje geleden,
ik denk dat u hier eens moet zoeken
  1. Open een van de programma's LibreOffice.
  2. Ga naar Extra> Opties> Personalisatie.
  3. Selecteer daar een van de vooraf geïnstalleerde thema's dat je leuk vindt (donker) of licht.
 
Even plotseling als de zwarte pop-up verschenen, zijn ze na een update nu weer weg.
Wat er ook aan de hand was, zal wel een bug geweest zijn, maar de update heeft geholpen.
Bedankt voor de adviezen.
 
Fijn dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan