Vraag kleur rood wordt niet geprint

Veng

Elite lid
Dan heb je geluk. Was het niet zo dat HP dat eerst geblokkeerd had via de software maar daar later op teruggekomen is (door negatieve publiciteit)?
 

ShadyAngel

Gevestigd lid
Dat was inderdaad zo. Ook ik heb dat bijna gehad maar had na al die berichten erover gewoon de oude drivers opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik mijn printer nooit aan internet kabel of WiFi gekoppeld zodat die niet automatisch driver updates kon binnenhalen. Af en toe krijg ik wel een melding van HP dat er een nieuwe driver is maar die negeer ik gewoon. Drivers update ik altijd manueel, automatisch is misschien makkelijker maar geeft ook meer kans op fouten.
 

Veng

Elite lid
Hier staat er iets over: Firmware terugzetten
Die chips zijn wel mede de reden dat ik voor mijn kinderen die oude printers nog voor een habbekrats heb aangeschaft.
 

ShadyAngel

Gevestigd lid
Is mogelijk wel handig deze pagina. Als de printers die hierin vermeld worden is de mijne daar niet bij. Mijn printer is wel via USB aangesloten maar windows geeft altijd een melding voor die effectief begint te downloaden. Die toelating weiger ik altijd. Als ik die melding op de printer niet wegklik werkt die even goed correct. Alleen geeft het display dan de huidige status niet.
 

Veng

Elite lid
In elk geval is er sprake van drivers en van firmware. Drivers updaten zou dan moeten kunnen. Ik meen echter dat die firmware in een zelfde soort update zit dus voor je het weet heb je die toch te pakken. En men kan wel zeggen dat de firmware kan worden teruggedraaid, maar vraag is wat er kan als bepaalde printers out of service zijn. Dan kun je die oude firmware waarschijnlijk ook niet meer vinden.
 
Laat je het resultaat nog weten. Dan leren wij ook bij;)
Heb nu cartridge van een ander merk gekocht en die doet het gewoon goed.
Ik zal bij die eerste cartridge een slechte beoordeling schrijven. Niet om het bedrijf te pesten (de klantenservice is uitstekend), maar om andere potentiële miskopers van dienst te zijn.
 

Veng

Elite lid
Dus toch. Goed om te weten. Ja, zoals ik al eerder zei had ik ook cartridge problemen. Wel misleidend als het om twee patronen gaat.
Maar fijn dat het is opgelost en dat het niet je printer is.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan