• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Kleur usb stick in de verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

ameulenkamp

Nieuw lid
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
29
Waarderingsscore
0
ik heb 2 USB-sticks aangesloten op mijn pc.
DE ene geeft een blauwe kleur en werkt goed
De andere geeft een rode kleur weer en blijft soms zoeken bij het openen.
Wat kan hier de oorzaak van zijn?
 

Bijlagen

  • Kleur verkenner USB.JPG
    Kleur verkenner USB.JPG
    14 KB · Weergaven: 11
de usb stick L is vol en daardoor veranderd deze naar het rood ...
 
Nee, L is niet "vol", je kunt er bijv. nog een paar honderd MP3tjes bij plaatsen, of een stuk of 1000 Pdfjes of Wordbestanden, maar L heeft minder dan 10% vrije ruimte en daarom wordt 'ie rood gekleurd. In jouw (ameulenkamp) geval heeft L zelfs minder dan 5% vrije ruimte.
 
@quandor het is niet aanbevolen om de stick geheel vol te schrijven... doe je dit toch dan zal je merken dat de stick trager geworden is ook al heb je deze terug leeg gemaakt .
 
Mee eens.
Ik was het alleen niet eens met je vorige posting waarin je schreef dat de stick vol zou zijn. Achter mijn voorbeeldje van een paar honderd MP3tjes die er nog bij zouden kunnen blijf ik staan, even los van de vraag of het e.e.a. langzamer zal gaan verlopen, maar dat was niet de vraag van TS.
 
Iedereen bedankt voor de snelle reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan