• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies klipad kl 4889

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste het is geen telefoon het is een tablet weet je ondertussen al een oplossing
 
Het zou op de zelfde manier moeten werken, daar bedoel ik de hard reset mee.
Want het zou kunnen dat jij het niet helemaal goed hebt gedaan.
Wil jij dat eens zo proberen zoals beschreven in bericht 20.

Mocht het niet werken, dan zou je eens contact met hun kunnen opnemen.
http://www.klipad-support.com/fl/contact.html
 
heb ik gedaan maar die google account blijf erop staan van die andere persoon
Neem contact op met de vorige eigenaar en laat hem via Google zijn account verwijderen van jouw tablets.
Daarna een factory reset doen.
 
de vorige eigenaar dient zich inderdaad via zijn google account aan te melden ..dit hoeft niet op je klipad te zijn ..vervolgens dient hij/zij verder te klikken op de regel "apps met toegang tot je account " en hier dient dus de vorige eigenaar de klipad te verwijderen ..
*waarschuwing : indien de vorige eigenaar deze klipad verwijderd van zijn google account krijgt hij ook de mogelijkheid om het toestel in dit geval dus de klipad leeg te maken indien deze optie eerder geactiveert werd onder de beveiligingsinstellingen van deze android.
 
Laatst bewerkt:
Dat maakt niet veel uit zolang de TS er geen persoonlijke documenten op heeft staan.
Na het verwijderen van het vorige account kan hij verder gaan met de installatie
 
ik heb contact. Opgenomen maar hij reageerd op geen email of gsm meer dus ik zit ermee enkel een harde reset zou nog kunnen helpen maar het gaat niet heb al van alles geprobeerd
 
na vaststelling wens de vorige gebruiker niet mee te werken ..dan vrees ik ervoor .
 
Aai dat is niet zo mooi.
Heb je zijn adres niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan