• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Klipad smartfoon

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Waarderingsscore
7
Halo ik heb een camera Cleverdog en een smartfoon Klipad 450 met Android-versie 7
die heeft altijd goed gegaan met netwerk TP-Link-57DF , maar nu kan ik mijn camera niet meer bereiken met dat netwerk , nu moet ik naar mijn netwerk gaan en daar Wifi Dog-1W-118273 aanduiden , dan gaat mij camera aan maar dat duurt dan maar een paar minuten dat ik beeld zie dan is het ineens weg dan moet ik het terug herhalen dan zie ik weer een paar minuten beeld , waarom is dat zo kort met TP-Link-57DF had ik dat niet , maar nu kan ik die niet meer krijgen ?
wat kan daar de oorzaak van zijn?

Hallo,

Het zou mij niets verbazen, dat het komt omdat jij werkt met Android 7.
Veel apps ondersteunen het gebruik niet meer.
Android 8 of 9 is tegenwoordig minimaal.

Of je moet jou netwerk resetten omdat die niet lekker werkt.

dan zal ik mij een andere smartfoon moeten aanschaffen maar dan ene met een Android 12 dan zal die wel gaan , aan de camera is dan ook niets aan .

Waarom niet een telefoon met minimaal Android 14? Er zijn al goede telefoons onder de 180 euro.
Die krijgen meestal 3 tot 5 nieuwere versies. Kun je weer jaren vooruit 😉

Dat weet ik wel maar dat is te duur voor mij ik heb maar een klein pensioentje
en het dient maar alleen voor de camera

Ja dat begrijp is, wat wil/kun jij er maximaal aan uitgeven?

Ik heb al even voor jou gekeken, hier een telefoon met Android 14 voor 89 euro.

Eentje van 85 euro.

dat is al veel goedkoper bedankt en tot de volgende keer

Ik wist niet dat het alleen voor de camera was, dan mag hij wel langzamer zijn en een minder goede camera enz...

Terug
Bovenaan