• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Kobo eigenaardigheid.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Ik heb al een aantal jaren een Kobo e-reader. Hartstikke handig, want je neemt op vakantie zomaar 8000 boeken mee! ;)
Waar het ding last van krijgt is dat het net lijkt of de tekst wordt "ingebrand" in het scherm.
Ook in een tekstpagina is dat vaak het geval. Een refresh lost het op, maar na opnieuw inschakelen is het verschijnsel er weer.
Op zich is het geen onoverkomelijk probleem, 't is alleen lastig.
Mijn gedachten hierbij zijn dat ik ooit eens gelezen heb dat e-ink schermen niet kunnen na-ijlen of inbranden.

Hoe zit dat eigenlijk?

1591285228392.png
 
Dat is helemaal niet leuk inderdaad, zou helemaal niks voor mij zijn.
 
Ik las op een ander forum iemand met een soort gelijke vraag, daar werd het volgende opgezegd.
Misschien de gouden tip voor jou.

In de instellingen kan je overigens ergens kiezen of je bij slaapstand en uitzetten de cover van het laatst geopende boek wilt zien of helemaal niets.
 
Je kan hem ook zo instellen dat hij in de slaapstand het scherm wist en als hij uit gaat het scherm zwart wordt.
hoe oud is hij?
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan