1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Komt er een NCF app uit?

Discussie in 'Schakel Een Mod / Admin In' gestart door BjornHettema, 7 sep 2017.

1. BjornHettema

BjornHettema Bekend gezicht

Zeg, komt er eigenlijk nog een keer een Ncf app uit? Want dat zou zeer handig zijn

2. aarie25

aarie25 Moderator Medewerker

Dat zou ik eens kunnen navragen.
    Maar ik doe het zelf gewoon via internet, werkt ook zeer goed met een telefoon.
    Zeker sinds ik eind vorig jaar een Windows telefoon heb gekocht, die is super snel op internet.

3. BjornHettema

Het werkt idd prima op mijn browser, alleen vaak reageer ik ook op mijn telefoon nadat ik een mailtje krijg dat er gereageerd is en dan maakt hij telkens een nieuw tabblad aan. En dan hoef ik ook niet constant in te loggen :)

4. Rubensky

Rubensky Moderator Medewerker

Dat inloggen hoeft sowieso niet als je het wachtwoord in de browser opslaat. Let op: Dit is geen veilige optie!

5. BjornHettema

Ja nee ik snap je wel, op de computer is dat zo ja. Op m'n telefoon kan ik het niet opslaan om de een of andere reden maargoed

6. aarie25

Als je inlogt, moet je wel even het vinkje aanzetten dat hij het moet onthouden.
    Dit is te zien in het inlog scherm
    Dit werkt bij mij zonder problemen.
    Welke browser gebruik jij hiervoor?
    Misschien kun je uitschakelen dat hij geen nieuw tabblad aanmaakt.

7. BjornHettema

Chrome app, en zou wel even kunnen kijken of dat mogelijk is. Wat dat vinkje betreft, wel leuk en aardig maar bij mij doet ie noppes :)

8. aarie25

Dan slaat hij dus de cookie van de site niet op.
    Kun je wel de bladwijzer vinden waar je bent ingelogd en van daaruit op het forum komen?
    Hier kun je wel zien hoe je ze kunt verplaatsen of verwijderen.
    Bladwijzers beheren - Android - Google Chrome Help

9. Rubensky

Rubensky Moderator Medewerker

Deze website is met de huidige (pas vernieuwde) forumsoftware uitstekend geschikt voor mobiel gebruik op alle soorten devices.

Volgens mij heb je dan alleen nog een oplossing nodig om je wachtwoord op te slaan?

10. aarie25

Ja daar zou hij nog eens naar kunnen kijken, want het werkt van zo al goed.
    Maar misschien dat Abraham eens kan kijken of er een app optie mogelijk is.
    Ik zal hem eens benaderen hoe hij hier over denkt.

11. aarie25

Ik heb Abraham een privé bericht gestuurd.
    Ik laat weten wat daar uitkomt.

Deel Deze Pagina