• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Komt er een NCF app uit?

BjornHettema

Bekend gezicht
Lid geworden
9 nov 2015
Berichten
178
Waarderingsscore
0
Zeg, komt er eigenlijk nog een keer een Ncf app uit? Want dat zou zeer handig zijn
 
Dat zou ik eens kunnen navragen.
Maar ik doe het zelf gewoon via internet, werkt ook zeer goed met een telefoon.
Zeker sinds ik eind vorig jaar een Windows telefoon heb gekocht, die is super snel op internet.
 
Dat zou ik eens kunnen navragen.
Maar ik doe het zelf gewoon via internet, werkt ook zeer goed met een telefoon.
Zeker sinds ik eind vorig jaar een Windows telefoon heb gekocht, die is super snel op internet.

Het werkt idd prima op mijn browser, alleen vaak reageer ik ook op mijn telefoon nadat ik een mailtje krijg dat er gereageerd is en dan maakt hij telkens een nieuw tabblad aan. En dan hoef ik ook niet constant in te loggen :)
 
Dat inloggen hoeft sowieso niet als je het wachtwoord in de browser opslaat. Let op: Dit is geen veilige optie!
 
Dat inloggen hoeft sowieso niet als je het wachtwoord in de browser opslaat. Let op: Dit is geen veilige optie!

Ja nee ik snap je wel, op de computer is dat zo ja. Op m'n telefoon kan ik het niet opslaan om de een of andere reden maargoed
 
Als je inlogt, moet je wel even het vinkje aanzetten dat hij het moet onthouden.
Dit is te zien in het inlog scherm
Dit werkt bij mij zonder problemen.
Welke browser gebruik jij hiervoor?
Misschien kun je uitschakelen dat hij geen nieuw tabblad aanmaakt.
 
Als je inlogt, moet je wel even het vinkje aanzetten dat hij het moet onthouden.
Dit is te zien in het inlog scherm
Dit werkt bij mij zonder problemen.
Welke browser gebruik jij hiervoor?
Misschien kun je uitschakelen dat hij geen nieuw tabblad aanmaakt.

Chrome app, en zou wel even kunnen kijken of dat mogelijk is. Wat dat vinkje betreft, wel leuk en aardig maar bij mij doet ie noppes :)
 
Dan slaat hij dus de cookie van de site niet op.
Kun je wel de bladwijzer vinden waar je bent ingelogd en van daaruit op het forum komen?
Hier kun je wel zien hoe je ze kunt verplaatsen of verwijderen.
Bladwijzers beheren - Android - Google Chrome Help
 
Deze website is met de huidige (pas vernieuwde) forumsoftware uitstekend geschikt voor mobiel gebruik op alle soorten devices.

Volgens mij heb je dan alleen nog een oplossing nodig om je wachtwoord op te slaan?
 
Ja daar zou hij nog eens naar kunnen kijken, want het werkt van zo al goed.
Maar misschien dat Abraham eens kan kijken of er een app optie mogelijk is.
Ik zal hem eens benaderen hoe hij hier over denkt.
 
Zeg, komt er eigenlijk nog een keer een Ncf app uit? Want dat zou zeer handig zijn

Ik heb Abraham een privé bericht gestuurd.
Ik laat weten wat daar uitkomt.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan