• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Kontinue en eindeloze HD activiteit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou een grote vreugdekreet slaken als het was opgelost. En je natuurlijk informeren! Nee dus. Wel werkt mijn BT muis. Ik veronderstel dat dat ook gaat via het "ding", wifi blokje. Maar buren zie ik niet....
perloc
 
Heb een antwoord gestuurd, maar dat zie ik niet. Moet ik nu hier ook copieën van opslaan? Bij Email (Gmail) doe ik dat al omdat ook daar berichten verdwijnen!
Dus ik het kort: BT (muis) werkt, Wifi niet. He;laas.
perloc
 
Niet in de gaten gehad dat we al aan pagina 3 zijn. Dat is trouwens ook lastig want brengt verwarring. Perloc
 
Heb je de antwoorden van Abraham54 gezien? Hij heeft me een wifi adapter aangeraden die de juiste moest zijn. Kort na installatiebegin kwam de mededeling dat de network driver/adapter ontbreekt. Is het niet beter ons eerst daar op te koncentreren alvorens wéér een driver te installeren?
perloc
 
Ralink RT2870 Wireless LAN Card (HKLM-x32\...\{28DA7D8B-F9A4-4F18-8AA0-551B1E084D0D}) (Version: 1.5.31.0 - Ralink)
Ja doe maar wat je wilt maar in je eigen MiniTool uitdraai staat dit en ook via het serial nr. komt die eruit.
En een LAN driver van Realtek zal die voor de WIFI niet laten werken.......
Denk gewoon dat dat ding niet aan staat.
Maar goed, laat @Ab het maar oplossen, succes.
 
Lange Pier, welbedankt voor de bijdrage!!
Ik hoop dat Abraham54 zo vriendelijk is me verder te helpen.
Het zou toch te gek zijn als dit niet is op te lossen?
Ik heb geen restore points van vroegere datum. Snap ik niet: waar zijn die gebleven?
Maar ik heb wel een C-drive image, zelfs nog een van vorig jaar en een van januari 18.
Zou het nuttig zijn die te herinstalleren en dan te kijken? Want het heeft gewerkt vroeger.
perloc
 
Zet inderdaad maar een image terug.
Want doorgaan met de huidige Windows is zinloos en hopeloos tegelijk.
 
Ik heb een image (feb 2018) teruggezet. Had ik nooit moeten doen want je verliest er altijd meer bij dan dat je terugwint. Moet je alleen doen in het uiterste geval!
Ik weet niet of het nu werkt want met de terugzetten is het WIFI icon rechts onder in de startbalk verdwenen. Hoe krijg ik dat terug?
Van het begin af aan is het misgegaan. Ik heb met Macrium Reflect gekeken in de image feb18 wat er zoal te zien was maar daarmee werd de foldertree van mijn C-patitie overschreven!! Hoe dat kan weet ik niet, maar daamee verloor ik een paar folders die ik had willen opslaan. Ik geloof niet dat het werkt nu. Even afwachten of dat icon weer teruggezet kan worden.
perloc
 
Hoe het komt weet ik niet, maar het wifi logo is weer verschenen rechts onder in de taakbalk. Dat was na het herinstalleren van Virtual Windows XP.
Het terugzetten van een image heeft de het probleem niet opgelost. Nog steeds geen buren te zien.
Maar laten we de zaak maar afsluiten. Het zoveelste probleem wat niet is opgelost....
Tenzij iemand nog een lumineus idee heeft??
In ieder geval de mededenkers en adviseurs welbedankt.
perloc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan