• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kopiren naar bureaublad en opstart menu multi language

Status
Niet open voor verdere reacties.

swaffelmeister

Nieuw lid
Lid geworden
9 apr 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
hoi,

ik ben met een batch file bezig wat van het bureaublad en opstart menu een andere batchfile verwijderd en een nieuwe plaatst.
nu ben ik op een probleem gekomen waar ik geen raad meer mee weet.

er zijn hier computers waar dit op moet gebeuren met een US windows 7, NL windows7, US windows xp, en NL windows xp
maar ik krijg het niet voor elkaar dat deze file op alle versies werkt.

ik heb nu dit:

@echo off

echo druk op enter, nu zal de G schijf veranderen in een K schijf.
echo als dit gebeurd is zal er een ander scherm voor komen. log hier in met uw eurofins gebruikersnaam en wachtwoord
echo de reden van dit is terug te vinden in de mail.
echo.
pause

del "C:\Users\%userprofile%\Desktop\g en h schijf.bat"

del "C:\users\%userprofile%\lab\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\g en H schijf.bat"

del "C:\users\%userprofile%\Desktop\k en H schijf.bat"

del "C:\users\%userprofile%\lab\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\k en H schijf.bat"

echo.

xcopy "F:\lab\Users\Leroy\k en H schijf.bat" "C:\users\%userprofile%\Desktop"

xcopy "C:\Users\lab\Desktop\k en H schijf.bat" "C:\users\%userprofile%\lab\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup"

echo.
echo klaar
pause
start "" "C:\Users\%userprofile%\Desktop\k en H schijf.bat"
:exit

weet iemand hier een oplossing voor?

bij voorbaat dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan