• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Kosten upgrade van windows 7 naar windows 10: 607 euro ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik voel me een stuk minder schuldig ik vraag er 50 euro voor om dit te doen (en ik ben een student) het is jammer om te zien dat mensen die het wat moeilijker hebben in het leven hierdoor zwaar uitgebuild worden
Mocht je ooit problemen met iets hebben kwa computers probeer dan via student aan huis (die jongens kunnen ook heel veel )
 
Beste Robert, profiteurs heb je overal en zijn van alle tijden.
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
Hartelijk welkom op dit geweldige forum.

De groep mensen, waartoe de broer van de topic starter behoort, is een groep van thans over de twee miljoen mensen in ons land, voor wie de maatschappij gewoon te snel gaat en die steeds meer tussen wal en schip komen te staan.
 
Om die mensen te helpen is het fijn dat we dit soort fora hebben, waar mensen elkaar vrijwillig helpen en we hen de goede weg kunnen wijzen. Ook naar betrouwbare websites op internet waar je voor bijvoorbeeld €24 een Windows licentie kunt kopen.
 
Om die mensen te helpen is het fijn dat we dit soort fora hebben, waar mensen elkaar vrijwillig helpen en we hen de goede weg kunnen wijzen. Ook naar betrouwbare websites op internet waar je voor bijvoorbeeld €24 een Windows licentie kunt kopen.
dat klopt zo hou ik mijn prijzen laag en ik betaal alles via paypall Klopt het niet zet ik paypall er tussen zodat de gene waarmee ik de pc aan het maken ben er geen extra kosten aan over kan houden
 
voor 15€ kun je al een upgrade licentie aankopen ..deze krijg je dan toegestuurd binnen de 2 dagen >zie hier
meerdere talen aanwezig waaronder ook Dutch
 
Een upgrade licentie is nog goedkoper inderdaad. Een volledig nieuwe licentie kan je al kopen voor het eerder genoemde bedrag. Waarvan de Home versie nog goedkoper is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan