• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost KPN internet aansluiten ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ardilez99

Vaak hier
Lid geworden
3 feb 2015
Berichten
602
Waarderingsscore
2
Hallo beste mensen,

Ik weet niet goed waar ik dit moet posten.
We zaten net Netflix te kijken via pc met internetverbinding, toen opeens de verbinding wegviel.

Ik heb gebeld met mijn provider. Probleem ligt of Ad modem of t punt waar de kabels t huis (flat) inkomen. Er is gewoon een stabiele verbinding en geen storingen.

De monteur kan pas woensdag komen. Ik doe alles via mijn pc met internetverbinding! Heb geen tv aansluiting. Ik wil t dus zelf proberen op te lossen maar kwam een wirwar van allerlei dunne gekleurde kabels tegen.

Modem is van T Mobile. Normaal moeten de lampje wan en internet branden (groen). Maar die zijn dus sinds vanmorgen uit.
Het gaat om een Dsl aansluiting/verbinding van KPN.

Ik ben bereid om zelfs geld over te maken ik indien het iemand lukt mijn verbinding weer werkend te krijgen.

Ik heb zojuist geprobeerd foto's als bijlage toe te voegen maar kreeg foutmelding onjuiste extension.

Aub help me
 
Hallo,

Heb jij al geprobeerd eerst het modem eens te resetten door het even van het stroom te halen?
Maar wat ik niet begrijp, maar dat kan aan mij liggen.
Jij zit bij Kpn, maar hebt een modem van Tmobile?
 
Hallo,

Heb jij al geprobeerd eerst het modem eens te resetten door het even van het stroom te halen?
Maar wat ik niet begrijp, maar dat kan aan mij liggen.
Jij zit bij Kpn, maar hebt een modem van Tmobile?


Ja al die standaard dingen heb ik al geprobeerd. Ook reset via t kleine knopje achterkant modem.
Heb ik gezegd dat ik bij KPN zit dan !? Nee ! Goed lezen aub. !! De verbinding is een Dsl verbinding van KPN (van hun is het Netwerk!) en mijn internet en dus modem (oftewel abonnement) loopt bij T-Mobile( internet provider)

Hoe zit dat hier met posten van foto's ? Jpeg n gif bestanden (wat gebruikelijke extensies zijn) worden niet geaccepteerd.
 
Ik heb het verkeerd gelezen. :sleeping:
Maar als jij een foto hier wilt plaatsen kan dat met.

Maar als er geen storing is en het resetten van het modem niet werkt blijft het helaas weinig over om te doen. Dan moet er echt een monteur bij komen.
 
Ik heb het verkeerd gelezen. :sleeping:
Maar als jij een foto hier wilt plaatsen kan dat met.

Maar als er geen storing is en het resetten van het modem niet werkt blijft het helaas weinig over om te doen. Dan moet er echt een monteur bij komen.

Maakt niet uit, ik lees ook wel eens compleet over dingen heen.
Nou ik kwam dus naar deze site in de hoop dat er iemand is die uit eigen ervaring weet welke draadjes ik eventueel moet checken of opnieuw aansluiten. Want tot woensdag w88 pffff. N waarschijnlijk nog langer, want EERST stuurt T Mobile hun eigen monteurs, als die het niet kunnen fixen dan wordt weer een nieuwe afspraak gepland met een KPN monteur.
 

Bijlagen

  • convert-jpg-to-pdf.net_2020-09-27_08-08-05.pdf
    4,1 MB · Weergaven: 9
  • IMG20200926153437-geconverteerd.pdf
    1,8 MB · Weergaven: 9
er is geen duidelijk zicht op kaartje betreffende de gekleurde kabeltjes ... ik vermoed dat er 1 of meerdere losgekomen zijn van het printplaatje waardoor dus ook de lampjes het niet meer doen .
 
Hier duidelijk alle gekleurde kabels
 

Bijlagen

  • gekleurde kabels.pdf
    1,9 MB · Weergaven: 8
Alleen 2 zitten vast, maar zoek dus ECHT iemand die hier echt kennis van heeft. Misschien wel beroepsmatig.
 
ik ken er zelf niets van maar zou het niet kunnen zijn dat er kabeltjes losgekomen zijn bij het los halen van deze afdekplaat ..
5f703f743a9c0-Ashampoo_Snap_zondag_27_september_2020_09h27m48s_001_.jpg


*upload je afbeeldingen naar imgdumper.nl ..plaats je deze telkens als bijlage dient men deze eerst te downloaden om daarna de afbeelding te kunnen zien ...
 
Hallo beste mensen,

bedankt voor het meedenken en voor jullie berichtjes.
Ik had ECHT GEEN ZIN om tot woensdag te w88 omdat ik nl. wel eens tv/ sport wil kijken. Dit doe ik allemaal via internet. Zoals ik al aangaf , ik heb geen tv abonnement.
Ik ben dus zelf aan de slag gegaan en allerlei mogelijkheden geprobeerd.
Op een gegeven moment gingen de lampjes WAN en Internet gingen weer branden en toen had ik weer internet. Dus mocht er ooit iemand zijn met het zelfde probleem dan heb ik de oplossing.

Fijne zondag allemaal !
 
zou fijn zijn indien je de oplossing hier meedeelde..
waarschijnlijk ben je effe met de gekleurde kabeltjes aan het spelen geweest .... wat is dan vervolgens de volgorde van aansluiting !
 
Op een gegeven moment gingen de lampjes WAN en Internet gingen weer branden en toen had ik weer internet. Dus mocht er ooit iemand zijn met het zelfde probleem dan heb ik de oplossing.

Fijn dat je het hebt kunnen oplossen!
 
zou fijn zijn indien je de oplossing hier meedeelde..
waarschijnlijk ben je effe met de gekleurde kabeltjes aan het spelen geweest .... wat is dan vervolgens de volgorde van aansluiting !
Het rode draadje op de foto moest ook in 1 vd gaatjes worden vast gemaakt die was waarschijnlijk gewoon los geschoten. ik zal als ik tijd heb ff kijken in welk gaatje dat ie precies moet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan