Hallo,
Ik heb sinds kort een ander Internet-modem geinstalleerd (Kpn - Experiabox V10a)
KPN heeft namelijk laren weten, dat zij op dit modem een update gaan installeren
Ook geeft KPN aan, dalt als er een ander type modem gebruikt, of als het nieuwe modem geen Experiabox V10a is,
zij de update niet kunnen uitvoeren en wordt de Internet-connectie verbroken!!!
Ik vraag mij af of ik zelf kan controleren, op het modem, welke updates hebben plaats gevonden
Heeft iemand daar ideeen over?
Ik heb sinds kort een ander Internet-modem geinstalleerd (Kpn - Experiabox V10a)
KPN heeft namelijk laren weten, dat zij op dit modem een update gaan installeren
Ook geeft KPN aan, dalt als er een ander type modem gebruikt, of als het nieuwe modem geen Experiabox V10a is,
zij de update niet kunnen uitvoeren en wordt de Internet-connectie verbroken!!!
Ik vraag mij af of ik zelf kan controleren, op het modem, welke updates hebben plaats gevonden
Heeft iemand daar ideeen over?