• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

KPN Test Experiabox V10a updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
312
Waarderingsscore
10
Hallo,

Ik heb sinds kort een ander Internet-modem geinstalleerd (Kpn - Experiabox V10a)
KPN heeft namelijk laren weten, dat zij op dit modem een update gaan installeren
Ook geeft KPN aan, dalt als er een ander type modem gebruikt, of als het nieuwe modem geen Experiabox V10a is,
zij de update niet kunnen uitvoeren en wordt de Internet-connectie verbroken!!!

Ik vraag mij af of ik zelf kan controleren, op het modem, welke updates hebben plaats gevonden
Heeft iemand daar ideeen over?
 
Daarvoor zou je in de logfiles van het modem moeten kijken. Ik weet niet precies waar die zitten. Echter lang niet iedereen bij KPN heeft een V10a dus dat internet verbindingen verbroken zouden worden als men geen V10a heeft lijkt me nogal sterk.
Lijkt me eerder iets om mensen met een eigen modem bang te maken.
 
Hallo,

Dit lijkt mij ook een sterk en vreemd verhaal.
Kun jij eens de brief/mail eens hier neer zetten, wel zonder belangrijke gegevens natuurlijk :)
Het moet niet moeilijk zijn er achter te komen welke firmware versie erop staat.
Alleen zit ik bij Ziggo en kan dit zelf niet nakijken.
Kun je eens een screen print maken van de instelling mogelijkheden van jou modem?
 
Laatst bewerkt:
Je zou het in de logfiles moeten kunnen vinden. Ware het niet dat de meeste modems de logboeken wissen bij een update/ herstart. Je kan daar dan niets meer terugvinden.

Ik ken dit product niet goed genoeg om aan te geven of er ergens een optie is. Heb je geen kopje update waarbij de versie vermeld staat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan