• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Krijg een foutmelding device is ofline

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
909
Waarderingsscore
4
bij Het Opstarten Vandaag met mijn Smartfoon Klipad 450 Wi-Fi krijg ik deze Foutmelding TP-Link _57DF Authenticatie probleem. en geen netwerk ik ga op zoek naar instellingen daar zie ik staan Wifi verbinding onderbroken Bluetoon ingeschakeld, ik druk op Wifi en dan zie ik dat er verschillende netwerken worden en krijg ik ook te lezen TP-Link _57DF Authenticatie probleem.
Ik druk op verbinden en dan staat er verbinding maken en ik krijg de zelfde fout? heeft dat iets te maken met mijn router
ik kan wel met de camera van de smartphone verbinding maken met mijn laptop Acer Aspire E 17 daar is alles normaal
Graag had ik geweten hoe ik dat kan oplossen?
 
Heb je de router al eens gereset, dus even van het stroom gehaald?
Grote kans dat het dan weer werkt.
 
Geen resultaat het probleem blijft bestaan , ik denk aan een andere clever dog
 
Welk is jouw provider? Er zijn met het onweer de afgelopen dagen wel meer router beschadigd.
 
Je moet in die phone een optie hebben om het netwerk te laten 'vergeten' en dan opnieuw verbinding met wachtoord maken. Dat gedaan ?
 
ja dat heb ik gedaan in de instelling een ander wachtwoord geplaatst maar idem
 
Je bent ook al op een ander forum bezig, is wel handig om dat hier ook te vermelden, kunnen we in elk geval zien welke acties je al gedaan hebt.

Aangezien andere apparaten wel normaal verbinding maken denk ik dat je het eerder in de Klipad moet zoeken.
De support van Klipad heeft geen andere oplossing dan 'het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen' als de problemen aanhouden.
Wat is het type TP-link waarmee je probeert te verbinden, een 57DF kennen ze bij TP-Link niet (bij D link kennen ze wel een 57DF, maar dat is een ander merk)
 
Halo het is opgelost nu het werkt weer
 
Mooi ! En hoe ?
 
Ai, goed dat het werkt natuurlijk, maar je hebt nog een mogelijkheid van een harde reset van je router. Daarmee raak je je instellingen wel kwijt, maar die moet je tenslotte bij een nieuwe router ook allemaal invoeren.
 
ik laat het nu zo het werkt en dat is het bijzonderste .
 
Dat lijkt mij ook het beste.
 
Zeker wel, verbinding is tenslotte het belangrijkste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan