• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Krijg er de title niet in

Status
Niet open voor verdere reacties.

glompie

Gewaardeerd
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
1.320
Waarderingsscore
6
heuj,
Dit is Wordpress... De titel linkte niet naar de eigen pagina dus ff maken.
Hoe krijg ik zonder brokken te maken de pagina titel ook in de link?
Ik dacht dan doe ik get_the_title() maar het werkt niet.


Code:
    <div class="entry-info">
                <?php the_title( '<h1 class="entry-title"><a href=' . get_permalink() . '>', '</a></h1>' ); ?>               
            </div>
 
Ik denk dat je op Maulem moet wachten, hij heeft dit topic waarschijnlijk gemist.
Hij was vandaag online maar ging 10 minuten voordat jij online kwam net weg.
 
Gebruik anders gewoon get_the_title() als volgt:

echo '<h1 class="entry-title"><a href=' . get_permalink() . '>' . get_the_title() . '</a></h1>';

i.p.v. the_title()
 
Je zet hem nu als anker tekst neer, hij moet binnen de a
<a title="" href="" target="">eggfhgfhgf</a>
of
<a href="" title="" target="">eggfhgfhgf</a>

ik snap trouwens niet dat er een komma staat
'>', '</a> maar dat zal wel zo moeten, zat in de template.
 
Binnen href="" moet toch de link en niet de titel. Als ik het goed heb...??
 
Code:
<div class="entry-info">
<?php the_title( '<h1 class="entry-title"><a title=' . get_the_title() . ' href=' . get_permalink() . '>', '</a></h1>' ); ?>               
</div>

Als ik deze code gebruik krijg je onderstaand plaatje als resultaat. schiet mij maar lek...


Knipsel.JPG
 
Code:
        <header class="entry-header">
            <div class="entry-info">
            <?php the_title( '<h1 class="entry-title"><a title="' . get_the_title() . '" href="' . get_permalink() . '">', '</a></h1>' ); ?>               
            </div>
        </header><!-- .entry-header -->

Vraag me niet hoe het kan maar zo werkt het wel. Die href hoeft geen dubbele quotes te hebben en de title moet perse dubbele quotes. En ik had een regel php eronder staan met // dus comment van gemaakt en daar gaf hij dit op:

Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP

Niet te volgen...

Nu nog titles in de menu-items, dat wordt lache.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan