• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Krijg Onedrive niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

maulem

Vaak hier
Lid geworden
23 feb 2017
Berichten
649
Waarderingsscore
29
Sinds een weekje krijg ik regelmatig - een tijdje na het opstarten - de volgende pop-up:

601d796746297-OneDrive.jpg


Ik vind echter nergens de mogelijkheid om Onedrive te verwijderen of te de-activeren, niet onder Programma's en onderdelen, niet in Instellingen van OndeDrive, en niet onder (charms) Pc-instellingen wijzigen. Ik heb recentelijk geen Onedrive geconfigureerd, het komt zomaar uit het niets.
 
Een pinguin lorre laten zeggen, knap.
Niet knap dat ik er niet goed bij nagedacht heb.
Want niet ingelogd kan je die bestanden niet downloaden.
Dat heb ik dan eerst maar gedaan en nu hier bijgevoegd.
Probleem opgelost toch?
 

Bijlagen

  • OneDriveVerstoppen-32Bit.reg
    153 bytes · Weergaven: 0
  • OneDriveVerstoppen-64Bit.reg
    282 bytes · Weergaven: 0
Niet knap dat ik er niet goed bij nagedacht heb.
Want niet ingelogd kan je die bestanden niet downloaden.
Dat heb ik dan eerst maar gedaan en nu hier bijgevoegd.
Ik heb daarom de link verwijderd.
Maar zo is het goed opgelost :)
 
Ik zie dat mijn hele bericht weg is.
Wat is er dan mis met die link, dat wil ik graag weten.
 
Jij hebt toch al een tweak hier geplaatst, waarom zouden mensen eerst op een ander forum moeten inloggen voor dat ze bij een tweak moeten komen, daarbij heeft Ts zelf al een link geplaatst over hoe je Onedrive kunt verwijderen. Ook wacht ik eerst de reacties van de andere mods en admin af, wat hun er van vinden, dat er weer een verwijzing is naar bepaald forum, die een uur na dat Ts hier een oplossing heeft gevonden, toevallig een tweak maakt voor het zelfde probleem. Als hun er geen problemen mee hebben, zal ik de link terug plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan