• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Laatste update, wie heeft hem gebruikt?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 59498
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dat de nieuwe versie van Windows 10?
 
Laatste update van 22 maart, op sommige computers wordt die niet automagisch geïnstalleerd.

Eentje werd bij mij niet geüpdated en bij sommige anderen ook niet.
 
Bij mij kwam hij vorige week zaterdag binnen, maar ik heb bij andere mensen het via de update catalog binnen moeten halen. Hier op het forum hadden de meeste ook nog 16299.309 en dat moet 16299.334 zijn.
 
Ik heb deze op 2 laptops staan. Laten zoeken naar updates. Versie nu ....334
 
De update is hier niet aangeboden, ook niet via zoeken op updates!
Bedankt L.P. voor de kennisgeving!
 
Heb hem gedownload en nu geeft defender aan dat de publisher niet herkend wordt?????

[edit] Nu met handmatige check voor updates vindt de PC hem wel. Apart maar goed, gaat nu wel geinstalleerd worden.
 
Ik heb mijn desktop laten zoeken naar updates. en na drie opnieuw en mislukte pogingen draait mijn desktop nu op versie 334.
 
Hier geen probleem met de desktop. De laptop zegt dat het de 23e gelukt is en de 24e mislukt.
 
Op mijn 5 jaar oude Asus desktop werd deze update direct gevonden en geïnstalleerd.
Daarna liet ik mijn 10 jaar oude Dell desktop zoeken naar updates. Er werden geen updates gevonden. Ik heb hem daarop bestraffend toegesproken: “Beter zoeken jongen, want KB4089848 zal er ook voor jou zijn!”
Daarna klikte ik nogmaals op Zoeken naar updates. Deze keer werd de update wel gevonden en geïnstalleerd. Ja, je moet die computers af en toe laten weten wie er de baas is.
 
Knap hoor, dat bestraffend toespreken! En het klonk toch best vriendelijk als ik het zo lees! 4
Ik ben bang dat die update van te voren al wist wat ík hem zou toevoegen, want hij kwam zich zelf bij mij melden en installeerde zich snel: angsthaas!
 
Bij mij was hij ook nog niet aangeboden. Maar bij handmatig zoeken kwam er toch een update tevoorschijn. Eens kijken of het de, hier bedoelde, update is.
 
Hier ook nog 309.

Geen update aanwezig naar 334. Ook niet met handmatig zoeken.
 
Link gebruiken......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan