• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost labels in GMail zichtbaar maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eller

Junior lid
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
73
Waarderingsscore
0
Sinds kort zijn labels in GMail niet meer zichtbaar, ondanks dat bij beheer alles op "weergeven" staat.
Ik kan zo niet meer checken of een bericht (eerder) verzonden is en kan ook niet meer in verwijderde items kijken.
Hoe krijg ik die weer terug?

OS: Windows10/64: Browser Chrome en Edge
 
Het zou kunnen dat een update van Gmail dit veroorzaakt heeft.
Mocht dat het geval zijn, dan kan dit zo ineens weer werken.

Heb jij de volgende optie al geprobeerd?
Bekijk in één oogopslag alle mails met een bepaald label. Dat kan op twee manieren:
  1. Typ in de zoekbalk bovenin Gmail de naam van het label in. In de zoeksuggesties zal automatisch het label omhoog komen. Klik erop om de mails onder dat label te tonen.
  2. Klik op de drie horizontale streepjes linksboven om het hoofdmenu te openen. Klik in de menulijst op het gewenste label.
Ook zou je kunnen kijken of het aanpassen van de labels naar verbergen en dan weer kiezen voor weergeven een oplossing is.

Hier ziet u een overzicht van alle mappen, categorieën en labels. Per onderdeel is te kiezen voor 'Weergeven' of 'Verbergen'. Bepaal naar eigen inzicht welke onderdelen wel of niet belangrijk zijn. Dikgedrukt betekent dat die optie is geselecteerd.

Is ‘Weergeven’ dikgedrukt, maar moet de map verborgen worden? Klik dan op Verbergen.
Is ‘Verbergen’ dikgedrukt, maar moet de map juist wel getoond worden? Klik dan op Weergeven.
Bij 'Labels' staat ook de mogelijkheid om het label alleen weer te geven als er ongelezen mails in zitten.
 
Dank voor de reactie. De eerste optie: Zoek label werkte, maar liet alleen recente mails zien. Zoeken naar oudere mails leverde niets op.
Klikken op de drie streepjes (menu) werkt niet. Ik krijg twee opties: email (alleen inbox) en vergaderen....
Weergeven/verbergen/weergeven had ik geprobeerd, maar ondanks dat alles op weergeven staat, laat hij niets zien.
Gelukkig kan ik op mijn mobieltje wel nog gedeeltelijk terug, maar ik ben bang dat ik naar een alternatief voor gmail moet gaan zoeken.
 
Bij Systeemlabels staat een 'Alle e-mail', bij mij standaard verborgen. Als je die op weergeven zet, is er dan niet alles onder te vinden ?
 
Mocht de tip van Erik ook niet werken, dan zou je Outlook.com eens kunnen uitproberen.
Die heeft ook een app.
Zelf gebruik ik Gmail en Outlook, maar dan zonder labels.
 
Het wordt nog vervelender: Omdat ik al aan het zoeken was naar alternatief, wilde ik de lijst met contactpersonen oproepen. Gaat ook niet meer. Geen idee waar GMail (Google) mee bezig is, maar dit gaat klanten kosten...
Ik kon via opstellen en dan het hele alfabet aflopen de namen vinden, maar alles overtypen is toch nogal een klus!
 
Ik weet niet over welke tijdspanne dit gebeurde, maar als het kort geleden is zou je nog in de trash kunnen kijken. Het kan namelijk ook nog zijn dat je account door iemand anders berotzooid is. 30 dagen tijd.
Je bent toch wel met webmail bezig, en geen cliënt ?
 
Ik weet niet over welke tijdspanne dit gebeurde, maar als het kort geleden is zou je nog in de trash kunnen kijken. Het kan namelijk ook nog zijn dat je account door iemand anders berotzooid is. 30 dagen tijd.
Je bent toch wel met webmail bezig, en geen cliënt ?
Opgelost, of tenminste "aangepast.
De vraag over cliënt /webmail begrijp ik niet. Ik neem aan dat je daarmee het verschil bedoelt tussen pop3 en imap, maar ik meende dat gmail altijd imap was.
Hoe dan ook:
Je kunt gebruik maken van een link die de weergave omzet van standaard naar html (eenvoudige weergave)
Dat eenvoudig ziet er wat minder rustig uit, maar het vermeldt wél de labels.
Het ging er mij om te kunnen kijken of een bericht daadwerkelijk verzonden was, of ook wel of een bericht in spam was terecht gekomen. In eenvoudige weergaven kan dat weer.
Post mag wat mij betreft gesloten worden.
 
Ah, ik worstel ook wel eens met die twee weergaven.

Webmail: dan ben je via je browser ingelogd op de gmail server. Je bewerkt dan een webpagina, en zo kan je overal ter wereld via elke computer je mail benaderen.
Cliënt: dat zijn programma's die (buiten een browser om) de mail voor je verzorgen; melden, ophalen, opstellen, en lokaal opslaan. Daar heb je dus wel je over het algemeen je eigen computer voor nodig, want het is een geïnstalleerd programma.
En gmail heeft ook pop3.
 
Fijn dat je een oplossing hebt gevonden voor jou labels.
Ik zal dit topic dan op slot zetten en op opgelost :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan