1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lagg/stuttering bij bijna ieder game?

Discussie in 'Games' gestart door omer50, 11 sep 2017.

1. aarie25

aarie25 Moderator Medewerker

Is het probleem ontstaan na vervanging van het mobo?
    Kun je wel probleemloos video kijken?
    Werkt jou videokaart ook goed?

2. omer50

omer50 Bekend gezicht

Probleem was er al met mijn vorige mobo. Video's bekijken lukt wel gewoon en als het goed is is de videokaart ok, aangezien de game wel constant 200-300 fps laat zien. Dit is gebasseerd op het feit dat mijn gtx970 wel goed heeft gewerkt maar uiteindelijk ook het zelfde symptoom vertoonde.

Ik zal eventueel probberen mijn probleem te filmen bij een van de games.

3. Abraham54

Abraham54 Administrator Medewerker

Doe het volgende: ga naar Start en typ in de zoekregel cmd - bovenaan in het startmenu zie je nu de betreffende snelkoppeling.
    Klik deze snelkoppeling met rechts aan en kies voor Als administrator uitvoeren.

In het zwarte venster typ je nu netsh winsock reset gevolgd door indrukken van de Entertoets.
    Je mag ook de opdracht kopiëren en via rechtsklik in het zwarte venster plakken.

Is de reparatie klaar, dien jij vervolgens de computer opnieuw op te starten.

4. aarie25

Speel jij deze games online of op de computer zelf?

5. Dave

Dave Moderator Medewerker

Speccy geeft aan dat er geen enkele van de beveiligingsupdates geïnstalleerd is... Heb je wel Service Pack 1 op die Windows 7 installatie?

6. aarie25

Misschien dat er geen updates zijn geïnstalleerd, omdat Windows zijn vol fouten zit en de update functie ook niet werkt.
    Misschien dat hij eerst kan zorgen dat de updates erop komen.

Doe het volgende eens om te kijken of er fouten worden opgelost.
    De scan gewoon laten lopen en niet onderbreken.
    Na afloop wordt het een log getoond, daarin kun je zien of er fouten zijn gevonden en opgelost.

- Open het start menu en typ "cmd"
    - Klik het zoekresultaat cmd (command prompt) met rechts aan en kies uitvoeren als administrator
    - Bevestig de prompt met ja
    .- Typ daarna "sfc /scannow" en druk op enter
    - Laat ook deze scan lopen en controleer of er fouten worden gevonden
    - Voer de scan bij niet herstelde fouten opnieuw uit met "sfc /scannow"

7. Lange Pier

Lange Pier NCF Goeroe

Welke software gebruik je voor je Razer?
    Is die er ook in 64 bit?

En gewoon een nieuwe W7 SP1 of de laatste W10 built installeren en erna updaten, was al een paar keer geïnstalleerd en kan er nog wel een keertje bij.

Deel Deze Pagina