• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Lagg/stuttering bij bijna ieder game?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En games worden online maar ook offline gespeeld.
 
Je hoeft geen excuus te maken hoor.
Iedereen is vrij om te reageren wanneer het uitkomt. Maar wij wachten af wat er uitkomt.
 
Ik heb even actie ondernomen en geprobeerd het probleem te filmen. dit heb ik bij GTA online gedaan. hetzelfde vastloopgedoe in de video gebeurd ook in CS:GO.

let op: het is mij opgevallen dat de muziek best hard begint XD zet aub je geluid zacht :p sorry daarvoor. ik heb muziek geplaatst vanwege de geluiden op het achtergrond.

 
dit kwam trouwens eruit in cmd: er zijn geen schendingen van integriteit gevonden

betekent dit dat het toch hardware is?
 
oke, ik heb net even een optionele update van mijn monitor geinstalleerd via windows update. ik hoop dat ik niet te vroeg aan het juigen ben, maar het lijkt erop dat het probleem in gta is verholpen. ik zal dit in de middag even beter testen en ook met CS:GO. Windows aero score was ook 1,0. dit is nu ook verhoogd, ik weet niet of dit ook invloed kan hebben op grafische dingen in games.

Dit was de update:

BenQ - Display - BenQ XL2420T (Digital)

Installatiedatum: ‎23-‎9-‎2017 0:05

Installatiestatus: voltooid

Type update: optioneel

BenQ Display software update released in August, 2011

Meer informatie:
Driver Information

Help en ondersteuning:
http://support.microsoft.com/select/?target=hub
 
Oke hopelijk is dit opgelost.
Dan moet je nog wel kijken naar het update probleem, want je mist er een hele hoop.
Maar als het beeldscherm probleem nu is opgelost (even afwachten nog natuurlijk)
Dan kun je ook weer naar Windows 10 terug, dan kun je nog beter gamen.
 
Helaas, het probleem doet zich nogsteeds voor in de game csgo, ik heb het nog niet geprobeerd in gta v. Ik denk maar weer eens dat het alweer een schone installatie van windows gaat worden :mad:
 
Heb je de mogelijkheid om een ander scherm te proberen?
 
Nee helaas. Ik krijg toch vermoedens dat het niet aan de scherm of videokaart zit. Heb toch het gevoel dat het hier gaat om de cpu of ram. Want de cpu zit bij het gamen constant op 90-100%. Dit met een temperatuur van gemiddeld 36 graden. Het lijkt wel alsof de lagg komt wanneer de cpu 98-100% aantikt.
 
Dan zou je natuurlijk denken dat het logisch is dat de performance omlaag gaat wanneer 100% aangetikt wordt, maar de settings die gebruikt worden in de games horen gewoon te werken i.c.m. Deze cpu. Dus te hoge settings zou het ook weer niet zijn.
 
Nee helaas. Ik krijg toch vermoedens dat het niet aan de scherm of videokaart zit. Heb toch het gevoel dat het hier gaat om de cpu of ram. Want de cpu zit bij het gamen constant op 90-100%. Dit met een temperatuur van gemiddeld 36 graden. Het lijkt wel alsof de lagg komt wanneer de cpu 98-100% aantikt.

Met jou specs zou dit toch geen probleem moeten zijn.
Kun je in taakbeheer niet ziet welke programma`s dit veroorzaken.
Koop jij alle spellen die op de computer staan?
 
Heb je dit al geprobeerd voor jou scherm of gebruik jij dit al?

Game Mode loader
Game Mode Loader provides special gaming presets used by legendary gamers to see what the pros see. Each mode is fine-tuned so you can leverage these exclusive presets used by pro gamers to your own advantage.
Downloads | BenQ Gaming Monitor
 
Met jou specs zou dit toch geen probleem moeten zijn.
Kun je in taakbeheer niet ziet welke programma`s dit veroorzaken.
Koop jij alle spellen die op de computer staan?

Jazeker, de games zijn origineel. ook heb ik taakbeheer al gecontroleerd, maar het is toch echt zo dat alleen de games er voor zorgen dat de cpu 100% draait. processorgebruik met alleen chrome aan varieert al tussen de 30/45%.
 
Game mode loader heb ik trouwens een tijdje terug ook geprobeerd, zonder resultaat.
 
Maar jij hebt ook nog steeds niet Windows up to date. Dus dan moet je ook nog oplossen. Ook had Abraham veel fouten in jou Windows gevonden. Dit zou de problemen ook kunnen veroorzaken.
 
Ik vind het vaag waarom ik geen updates krijg van windows? er staat toch dat windows up to date is. Ik ben eigenlijk al weer klaar met windows 7 :p ik zal wel eerst weer windows 10 proberen voordat ik mijn cpu opstuur voor garantie. Ik zal een schone installaatie van windows 10 Education uitvoeren. ik hou jullie hiervan op de hoogte.
 
Heb jij die Windows Education via school gekregen?
Ja dat is goed, hopelijk werkt het nu wel goed.
Wel eerst kijken of hij helemaal updatet, versie 15063.632 is de laatste.
 
Ja, win10 en win7 had ik van school gekregen. Dit is geen probleem toch? Ik dacht altijd dat het gewoon een volledige versie van windows was. Oke, ik zal aan het einde na alles geinstalleerd te hebben ook even de versie checken.
 
Ik ken het eigenlijk niet en weet niet wat precies de verschillen zijn.
Maar misschien is het alleen de verschillende software opties.
Maar we wachten het even af, tot jij de installatie hebt gedaan.
 
Installatie is voldaan. Het lijkt er op dat de game csgo nu naar behoren werkt, maar ik wil nog niet te vroeg juigen. Ik zal alle games en software weer installeren, vervolgens alles grondig testen op lagg/stuttering. Ik hou je op de hoogte.

Wat mij trouwens wel opvalt is, dat ik in windows 7 veel ping speling heb tijdens het gamen, wat bij windows 10 gelukkig niet zo is! Ik
Moet toegeven, in dat opzicht geef ik windows 10 toch mijn plusje.

Toch jammer dat windows 7 niet mee wilt werken, ik vind dat alsnog een mooier OS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan