• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

langzaam internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
qualcomm atheros ar8152 pci e fast ethernet controller NDIS 6.30
even te vermelden ik heb bij het installeren van de pc wel een snelheid gemeten van +- 250 mbit
Fast betekent volgens mij maximaal 100 mbps. Zie hier: Fast Ethernet - Wikipedia
Zie ook hier over jouw internetadapter: Can a Qualcomm Atheros AR8152 PCI-E Fast Ethernet Controller (NDIS 6.30) run at 1000Mbps

Daarom vind ik het vreemd dat jij bij installeren van de pc wel een snelheid gemeten zou hebben van circa 250 mbps.
Je kunt er altijd een gigabit netwerkkaartje in zetten.
 
Haal de modem even een twee minuten van de stroom af en start de aangesloten computers opnieuw op als de modem weer actief is.

Dan moet daarna de laptop die 250 Mbps halen dunkt mij.
Voor de desktop is de suggestie van Porrelaar inderdaad een goede tip - ga dan voor een Intel ethernetkaart.
Na installatie zal Windows deze automatisch herkennen.
 
Heel erg bedankt voor jullie goede en vooral snelle reacties ondertussen heb ik het modem eens los gekoppeld enkel maakt dit geen verschil de pc heeft altijd bij mijn ouders gestaan en zij hebben 500 mbit deze snelheid heb ik ook altijd gemeten
Ik kies er toch voor om eens een andere internet kaart de kopen deze kosten gelukkig niet al te veel
Welke.kaart raden jullie mij aan ?
En belangrijker nog welke past in mijn pc
Alvast weer iedereen. Bedankt
 
Hoi Mike, om jou goed te kunnen adviseren hebben we technische gegevens nodig van jouw computer.
Onderstaande tool geeft dat.


Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan