• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

laptop aanschaffen, ik ben een leek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amir77

Nieuw lid
Lid geworden
26 feb 2015
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik ben een leek op het gebied van laptops (computers) van dit moment en zoek een occasion laptop voor een zo laag mogelijke prijs, waarmee ik veilig kan internetten (ook films), een redelijk beeldscherm (niet klein) en office gebruiken. Ik vind het niet erg als hij oud is, ik ga er geen spellen op draaien.

Ik ben aan het zoeken op marktplaats, maar kom er niet uit. Zelf dacht ik dat een xp machine wel wat out-dated is?

Wat voor systeem heb ik minimaal nodig? Aan wat voor prijsklasse moet ik dan denken? Ben ik voor 50-80 euro klaar of moet ik toch wel 100-150 euro (of meer?) neertellen voor een occasion?

Ik ben benieuwd naar reacties.

Hoi

Amirj (Leiden).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb er misschien eentje voor je, een packard bell, core duo processor, 160 gb hdd en windows 7 home.
Ik moet er alleen nog een ander beeldscherm inzetten en het systeem testen.
Als hij verder goed is mag je hem overnemen voor 70 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan