Dag allemaal. Ik kreeg bij het afsluiten van mijn laptop een melding, dat er een windows-update was en ik koos voor "bijwerken en afsluiten". De update bleef echter hangen op 92% en de laptop reageerde nergens meer op. Ik besloot uiteindelijk om de stekker uit het stopcontact te trekken en te wachten tot ook de accustroom zou stoppen en de laptop zou sluiten. Dat gebeurde ook, maar bij het weer opstarten via de startknop verscheen er een blauw scherm met een grote dubbele punt en een soort half maantje daarachter, alsmede de mededeling, dat de laptop verkeerd was afgesloten en dat er een herstel gemaakt zou worden. Maar dat gebeurde niet en dat scherm bleef zich steeds herhalen.
Met veel moeite heb ik uiteindelijk het gewone startscherm weer terug gekregen met alle apps e.d. er op en nu kan ik de laptop weer starten en afsluiten via de startknop, maar als ik "afsluiten" via het scherm kies, dan krijg ik bij het opstarten weer dat blauwe scherm met de dubbele punt en het ) teken en dan begint de ellende weer opnieuw. Ik heb al van alles geprobeerd, maar kan de echte oorzaak van dit probleem niet vinden. ik hoop, dat iemand daar bij kan helpen.
Met veel moeite heb ik uiteindelijk het gewone startscherm weer terug gekregen met alle apps e.d. er op en nu kan ik de laptop weer starten en afsluiten via de startknop, maar als ik "afsluiten" via het scherm kies, dan krijg ik bij het opstarten weer dat blauwe scherm met de dubbele punt en het ) teken en dan begint de ellende weer opnieuw. Ik heb al van alles geprobeerd, maar kan de echte oorzaak van dit probleem niet vinden. ik hoop, dat iemand daar bij kan helpen.