• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop ASUS ASPIRE 5560 G videokaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflorix

Junior lid
Lid geworden
24 aug 2016
Berichten
78
Waarderingsscore
0
Hoi ik heb een ASPIRE 5560 G laptop ik word er gek van elke keer een blauw scherm als ik de drivers wil installeren van mijn videokaart heb de AMD radeon HD 6720 G2 1 G Daticated VRAM heb win 10 win 8 al geprobeerd ,maar elke keer dezelfde blauwe schermen , heb ook de automatische drivers laten zoeken maar ook dat helpt niet .
Kan iemand mij helpen hiermee?

Laptop ASUS QUAD CORE A6 3400M ASUS ASPIRE 5560 G
Thx
 
Kan je kijken wat er gebeurd, indien je een losse monitor aansluit op die Acer machine?
 
hoi dank je maar die heb ik al geprobeerd maar helaas blauw scherm bij install heb 8.1 erop staan
 
Kan je kijken wat er gebeurd, indien je een losse monitor aansluit op die Acer machine?
zelfde probleem setup gaat lopen en dan op de helft klapt hij eruit
 
Het kan een probleem zijn met de inverter, de verbinding tussen moederbord en scherm.
Jouw notebook is al aardig op leeftijd.

Svp ook niet quoten, dat is onnodig.
 
Welke driver probeer je dan?
Geef eens een link.
En wat staat er in die BSOD? codes en naam van het bestand.
 
Het kan een probleem zijn met de inverter, de verbinding tussen moederbord en scherm.
Jouw notebook is al aardig op leeftijd.

Svp ook niet quoten, dat is onnodig.
ok sorry
 
Mijn laatste notebook met een AMD kaart was een Lenovo Thinkpad.
En de Atikmdag fouten vlogen om de oren en dat alleen bij.

Het was nog de XP-tijd en toen had je getweakde ATI-drivers en als je die installeerde draaide de videokaart prima.
Maar dat was toen en sindsdien heb ik altijd notebooks gehad met nVidia kaarten.

Wat gebeurd er indien jij gewoon terugkeert naar Windows 7?
 
Mijn laatste notebook met een AMD kaart was een Lenovo Thinkpad.
En de Atikmdag fouten vlogen om de oren en dat alleen bij.

Het was nog de XP-tijd en toen had je getweakde ATI-drivers en als je die installeerde draaide de videokaart prima.
Maar dat was toen en sindsdien heb ik altijd notebooks gehad met nVidia kaarten.

Wat gebeurd er indien jij gewoon terugkeert naar Windows 7?
zal win 7 es gaan installeren
 
helaas win 7 ook blauw scher heb hem in de kliko gegooid dank je voor de hulp
 
Erg jammer wel. Wel vaker gebeurd het dat Windows Update de verkeerde driver download en installeert. Veel kans dat je met een handmatige installatie veel had kunnen oplossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan