• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop blijft hangen op welkom scherm na intypen wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Ex forumlid 144882

Gast
Ik heb afgelopen weekend een ssd in mijn laptop ingebouwd. heb de sdd op hdd plek 1 geplaatst en originele harddisk op plek 2 geplaatst daarna beide schijven geformatteerd en Windows 7 opnieuw genstalleerd.

Dit ging allemaal vrij makkelijk en vlot en vlak na de installatie van windows starten ik mijn laptop een keer opnieuw op en dat ging echt super snel binnen 10 sec van volledig uitgeschakeld naar bureaublad.

daarna heb ik alle benodigde drivers genstalleerd en starten ik Windows opnieuw op. weer was mijn latop heel snel op het inlog scherm maar tot mijn verbazing bleef hij toen ongeveer een halve minuut op het "Welkom" scherm hangen. note: (het ronde laad logo wat naast welkom staat blijft na een aantal seconden ook stilstaan en draait dus niet meer). Ook als ik uit slaapstand kom doet dit probleem zich voor

Ik heb mijn laptop ook al een keer in veilige modus opgestart en toen deed het probleem zich niet voor. Dus ik weet bijna wel zeker dat het door een driver komt alleen wat kan ik er aan doen?

- Hoe kan ik uitvinden welke driver dit veroorzaakt?
- of hoe kan ik uitvinden welk probleem dit veroorzaakt?
- Wat kan ik er aan doen?

ik hoor graag feedback en ideen voor een oplossing.

Laatst bewerkt:
Als je bijna zeker weet dat het door een driver komt kan je deze verwijderen en 1 voor 1 opnieuw installeren. Als je systeemherstel aanstaat kan je teruggaan naar een staat van voor dit probleem en van daaruit weer opnieuw opbouwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan