• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Laptop blijft in de slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk dan of na het weer indrukken de laptop weer opstart.
 
Kijk dan of na het weer indrukken de laptop weer opstart.
Bij het opstarten van de laptop gaat de aan/uit-knop knipperen. Dit gebeurt iedere keer. Laptop start gewoon niet door.
 
Om hopeloos hulpeloos van te worden, is het niet.
Dan zal de accu toch echt zo laag van spanning moeten worden, zodat enerzijds het knipperen van de aan/uit knop ophoudt en de restspanning in de accu te gering is geworden om de laptop op te starten.
 
effe een andere wending ...
zet deze terug uit door dus de aan/uit toets gedurende een tijdje in te drukken ..
als deze uit staat haal je effe de hdd of de ssd er uit ...
je plaats deze vervolgens er terug in en je start vervolgens weer de laptop op ...ben benieuwd of deze dan verder opstart ..indien dit wel zo is dan was er een slecht contact met de schijf .
 
effe een andere wending ...
zet deze terug uit door dus de aan/uit toets gedurende een tijdje in te drukken ..
als deze uit staat haal je effe de hdd of de ssd er uit ...
je plaats deze vervolgens er terug in en je start vervolgens weer de laptop op ...ben benieuwd of deze dan verder opstart ..indien dit wel zo is dan was er een slecht contact met de schijf .
Zat ik ook aan te denken alleen mijn laptop zit nog zo"n 6 mnd in de garantie. Moet ik dan inderdaad achterkant openmaken en dan de harde schijf (of accu) er uit halen en weer terugplaatsen. Verlies ik hierdoor niet mijn garantie?
 
Om hopeloos hulpeloos van te worden, is het niet.
Dan zal de accu toch echt zo laag van spanning moeten worden, zodat enerzijds het knipperen van de aan/uit knop ophoudt en de restspanning in de accu te gering is geworden om de laptop op te starten.
Word ik inderdaad een beetje hopeloos van.
 
ik zei niet dat je de accu er diende uit te halen ..eerder gaf jezelfs aan dat deze niet verwijderd kon worden .. ik had het uitsluitend over de hdd of de ssd die je er effe diende uit te halen om deze daarna terug te plaatsen ..maar mocht er een plakker over de afdekking zitten dan laat je dat zo en haal je deze er niet uit .
aangezien je nog garantie heb zou ik dan eerder daar gebruik van maken ..

(off-topic)*zo dien ik hier morgen mijn smartphone binnen te sturen aangezien mijn smartphone 2x dagelijks dient opgeladen te worden zelfs gebruik ik deze niet.. 4x heb ik deze al naar de fabrieksinstellingen gezet maar de accu loopt gewoon leeg .en aangezien deze ook nog géén 6 maanden oud is denk ik dat deze accu vervangen dient te worden .
**een vol geladen smartphone voor het slapen gaan en s'morgens de melding krijgen dat ik hem weer dient op te laden …!
 
Maandag gaat de laptop naar HP, ik ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte.
 
Hoef je niet bang voor te zijn. Die trekken t ding open en blazen de harde schijf kaal.
 
Vandaag de laptop terug ontvangen en ze hebben het moederboord vervangen. Werkt nu weer prima.
 
Wat fijn voor jou - en je persoonlijke documenten - alles ook nog aanwezig?
 
Alles nog aanwezig, dus dat is top. Netjes afgewikkeld door HP.
 
Geweldig - ik wens je weer veel plezier met jouw machine en zal dit topic op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan