• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop dicht doen internet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobbygirl

Bekend gezicht
Lid geworden
20 mei 2016
Berichten
165
Waarderingsscore
8
Laptop dicht doen internet weg

Ik heb zins pas dat als ik mijn laptop dicht doet
En dan het internet wifi verbreekt
Dit was eerder nooit
En heb ook niks aan gegevens veranderd
Maar weet iemand hoe ik dit ga oplossen
 
Merk en type laptop?
Welk besturingssysteem?
 
Windows 10 64 Bit
Acer Aspire 15
 
Gaat de laptop normaal in slaapstand of sluimerstand?
 
Gaat de laptop normaal in slaapstand of sluimerstand?
nee dat heb ik toen ik de laptop kreeg gelijk anders gezet maar dat is meer dan 2 jaar daar kan het niet aan leggen
 
Heb je al gecontroleerd of die instelling niet is veranderd?

Kijk ook even bij Apparaatbeheer, onder netwerkadapters en dan bij je draadloze netwerkadapter, door een rechtermuis klik en dan kiezen voor eigenschappen en dan onder energiebeheer" of daar het vinkje uit staat "De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen".
 
Mijn vorige bericht wel gelezen?
 
Doe eens het volgde:

Ga naar het configuratiescherm.
Energie instellingen.
Open het geselecteerde energieschema.
Klik op Geavanceerde energie-instellingen wijzigen.
Zoek in het geopende venster naar de instellingen voor de adapter voor draadloos netwerk.
Zet deze op maximale prestaties.
 
Als jij steeds in herhaling blijft vallen, stop ik met helpen.
Er worden verschillende opties genoemd en jij blijft steeds het zelfde herhalen, i.p.v de dingen eens na te lopen.
 
Wat gebeurt er dan als je de klep dicht doet?
Blijft de laptop gewoon aan, gaat die naar slaapstand of staat er ingesteld dat die moet aanblijven maar staat er ergens anders in het energieschema dat de laptop na b.v. 10 minuten automatisch in slaapstand of uit gaat, hangt de laptop aan stroom of op accu enzovoort.

Een iets uitgebreider antwoord als "nee dat heb ik 2 jaar geleden verandert toen ik de laptop kocht" wordt wel op prijs gesteld, schijnbaar is er dus iets veranderd en zal je dat dus na moeten kijken anders kom je niks verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan