• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aanschaf Laptop fotobewerking Adobe Premiere Pro

  • Onderwerp starter Ex forumlid 168438
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Ex forumlid 168438

Gast
Goedenavond,

Ik ben afgelopen week druk geweest met het uitzoeken van een nieuwe laptop, om mijn 4K dronebeelden mee te bewerken. Uiteindelijk twijfel ik nu tussen de volgende opties;

HP laptop ZBook Studio G5 Mobile Workstation 2ZC52EA#ABH kopen – Online Bestellen • Altijd gratis verzending » Centralpoint

Deze laptop is van €3000 afgeprijsd naar €1550 excl. BTW omdat het een demo model is.

BTO X•BOOK 15CL875 - Krachtig lichtgewicht workstation

Optie 2 is bovenstaande laptop zo sterk mogelijk samengesteld. Beide laptops kan ik BTW vrij komen ivm eigen onderneming. Waar zou jullie voorkeur naar uitgaan?

Alvast bedankt!
Cheers Martijn
 
Moet natuurlijk zijn; videobewerking in Adobe Premiere Pro;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de titel van dit topic voor je aangepast. Dan is een nieuw topic starten ook niet meer nodig.

Persoonlijk zou ik gaan voor de HP ZBook. Maar dat is meer omdat ik hele goede ervaringen heb opgedaan met HP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan