• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop functioneert niet naar behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

L0Renz0

Junior lid
Lid geworden
23 mei 2013
Berichten
99
Waarderingsscore
0
Ik heb een paar maande geleden een nieuwe laptop gekocht van Packard bell waar ook Windows 8 op zit.

Deed het prima, alleen sinds vanmiddag krijg ik een vreemde fout melding, ik heb hem nu toevallig nog niet gekregen omdat de laptop inmiddels weer opnieuw opgestart is maar nog steeds werkt de laptop niet naar behoren. Het was iets van, sla je bestanden op en start het progamma opnieuw op.
Sorry ik weet de exacte tekst niet meer, als ik de melding opnieuw krijg zal ik dit bericht bewerken.

En daardoor functioneert de laptop voor geen meter, het internet(de sites zelf) doen onwijs traag/vaag. Sommige sites kan ik niet openen, andere laad hij maar voor de helft bijv. Ook als ik 2 of meerdere sites open heb start de laptop automatisch opnieuw op? Ook kan ik mijn video afspeler niet meer openen enz. Het lijkt wel als hij een klein beetje moeite moet doen dat hij gelijk opnieuw opstart. Mijn vraag dus hoe dit op te lossen? Want ik snap die foutmelding niet helemaal, en heb die nog nooit gezien hiervoor.

Sorry als het misschien wat onduidelijk is, als jullie meer info nodig hebben hoor ik het graag. Hoop dat iemand mij alsnog kan helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan