Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bcdedit /deletevalue {default} safeboot
Ik ben hier minder in thuis, maar zou deze niet de hele safeboot optie weghalen? Want de default string zorgt juist er voor dat hij die optie bij de default setting weghaalt.Dus zonder string. Misschien slimmer om die eerst te proberen.
Had je ook geprobeerd wat ik in dat screenshot liet zien en dan met dat hokje rechts wel aangevinkt? Want feitelijk zou dat hetzelfde effect moeten hebben.Kan element niet vinden.
{current} | The {current} BCD store Identifier specifies a virtual identifier that corresponds to the operating system boot entry for the operating system that is currently running. |
{default} | Use {default} BCD store identifier to specify a virtual identifier that corresponds to the boot manager default application entry. |
Wie weet...
Dat is te weinig info.Geen van de commando's worden geaccepteerd.
Dan zou ik hiermee terug naar de winkel gaan .Ik zag net bij systeem configuratie dat Service voor windows-licentie beheer staat Gestopt.
Ik weet 100% zeker dat ik geen illegale licentie heb, dus hoe kan dat na een paar jaar stoppen. Het heeft nog steeds de licentie vanuit de winkel.
Wanneer komt deze fout ? Opstartherstel ?Ik krijg een error code 0x0000428
Stond er ook bij. You'll need to use recovery tools.
Das volledig normaal. Die wordt alleen op verzoek van Microsoft Store uitgevoerd.Ik zag net bij systeem configuratie dat Service voor windows-licentie beheer staat Gestopt.
Ik weet 100% zeker dat ik geen illegale licentie heb, dus hoe kan dat na een paar jaar stoppen. Het heeft nog steeds de licentie vanuit de winkel.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.