• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Laptop GEEN NETWERKADAPTER GEVONDEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je wel bekabeld op internet komen met deze machine?

Dan kabel eraan en de ontbrekende drivers in computerbeheer laten zoeken en installeren.

Je kunt ook gebruik maken van een driverprogramma zoals Drivermax.
Dat 1 maal gebruiken en verwijderen voordat iedereen roept dat dat bagger is en zo. Dat blijf ik bestrijden want gebruik de betaalde versie al een jaar of 12....
 
Hij heeft al de drivers en die driver tools zijn idd bagger.:grinning:
 
Dan heb ik dat gemist, sorry.
 
Ja idd, mijn kennis over laptops is nihil.
 
Nee ik had al gelijk me internetkabel erin gestoken maar daar doet hij ook niks mee.
 
Er staat een rood kruisje in. Probleemoplossing zegt Installeer een stuurprogramma voor uw netwerkadapter.

een rood kruisje betekent dat het apparaat uitgeschakeld is . Als je daar in apparaatbeheer rechtsklikt , krijg je daar inschakelen te lezen ?
 
Als er geen driver is helpt dat denk ik niet heel veel.......

@ dekrohne, waar woon je?
Al een losse dongel geprobeert?
 
Volgens mij heeft men drivers willen installeren maar op de verkeerde manier . Adaptar uitgeschakeld i.p.v. verwijdert . Bij verwijderen word er nieuwe hardware gevonden en stuurprogramma's ge-installeerd . Als het apparaat uitgeschakeld is , kunnen er ook geen stuurprogramma's gezocht worden voor het apparaat .
 
Goed nieuws. Ik heb de Lan driver gedownload en geinstalleerd, kabel erin gestoken en nu heeft hij internet. ik hoop dat ik nu ook via wifi kan internetten. super bedankt voor al jullie reacties en hulp.

Mvg Dekrohne
 
Moet je in apparaatbeheer eens kijken of je een draadloze adapter ziet staan en dan met rechtsklik de stuurprogramma'sa laten bijwerken
 
Jaa het is gelukt. Duurde wel even. Hartelijk bedankt voor jullie tijd en speurwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan