• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop kan niet naar Windows 11 wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij beslist zelf hoe dringend/noodzakelijk een nieuwe aankoop is. Even afwachten is ons advies, zeker wanneer je bestaand systeem nog ruim voldoet.
 
Het is niet alleen een optie, wat mij betreft zelfs de beste optie als je computer geen Windows 11 mag hebben.

Er is nog zoveel onbekend wat Windows 11 betreft en er wordt nog zoveel geroepen wat elkaar tegenspreekt, dat afwachten en bij Windows 10 blijven de beste optie is als de computer zelf nog voldoet.

Windows 10 wordt nog tot 2025 gesupport, dus dwang om nu over te moeten stappen is er niet.
 
Het is niet alleen een optie, wat mij betreft zelfs de beste optie als je computer geen Windows 11 mag hebben.

Er is nog zoveel onbekend wat Windows 11 betreft en er wordt nog zoveel geroepen wat elkaar tegenspreekt, dat afwachten en bij Windows 10 blijven de beste optie is als de computer zelf nog voldoet.

Windows 10 wordt nog tot 2025 gesupport, dus dwang om nu over te moeten stappen is er niet.
ik denk inderdaad nog bij windows 10 teblijven, en zien wat micrsoft dan nog doet.
maar als ik dat doe zou ik wel nog willen vragen , die update 21H2 wanneer wordt dat vrijgegeven ? gaat dit met een update gaan of moet je die zelf gaan zoeken ?
 
Je krijgt vanzelf een melding als de update beschikbaar komt. Dat is niet de snelste methode, maar wel de makkelijkste. Wil je het eerder weten dan moet je Tech websites als Tweakers.net in de gaten houden, daar staat het meestal vrij snel op. Hij zou binnen een maand uit moeten komen, maar daar kan je nooit vanuit gaan.
 
je kan voor het aanmaken van een installatie media of voor een iso kiezen ..
start je daarna de setup.exe op voer je een in-place upgrade uit en behoud je alles .. teminste ALS je niets uitvinkt !
 
je kan voor het aanmaken van een installatie media of voor een iso kiezen ..
start je daarna de setup.exe op voer je een in-place upgrade uit en behoud je alles .. teminste ALS je niets uitvinkt !
dus ik moet eerst een iso file aanmaken op een USB stick
 
indien je voor de iso ga dan mount je deze via de verkenner en start je de setup.exe op ..
maak je je een opstartbare usb stick aan dan open je ook deze via de verkenner en klik je de setup.exe aan ..
in beiden gevallen start je dan een in-place upgrade op ..
 
Ik zou gewoon fijn afwachten, die update komt vanzelf met Windows Update, hoef je geen extra moeite te doen met USB stick en zo.
 
die update 21H2 wanneer wordt dat vrijgegeven ? gaat dit met een update gaan of moet je die zelf gaan zoeken ?
Ik zou afwachten tot hij vanzelf wordt aangeboden, dan weet je zeker dat jij weinig tot geen problemen kunt verwachten. Want als hij wordt aangeboden, is hij geschikt voor jou systeem.
 
indien je voor de iso ga dan mount je deze via de verkenner en start je de setup.exe op ..
maak je je een opstartbare usb stick aan dan open je ook deze via de verkenner en klik je de setup.exe aan ..
in beiden gevallen start je dan een in-place upgrade op ..
ik heb de usb stick gemaakt .. kan iedere windows 10 laptop de 21H2 aan ?
 
als je de setup.exe start en "het" zou niet gaan dan word de setup afgebroken en terug gedraait zodat jij nog steeds met deze huidige versie kunt werken .
 
indien je voor de iso ga dan mount je deze via de verkenner en start je de setup.exe op ..
maak je je een opstartbare usb stick aan dan open je ook deze via de verkenner en klik je de setup.exe aan ..
in beiden gevallen start je dan een in-place upgrade op ..
ik heb de update gedaan, maar bij info over windows staat nu nog steeds 21H1
 
21H1 is de recentste versie van windows 10 dus dat zit wel goed. Je pc zal waarschijnlijk die 21H2 niet ondersteunen. Geen probleem.
 
Met 21H1 ben je momenteel ook up toe date.
Ook gaf ik al eerder aan, dat je beter kunt wachten tot je de melding krijgt dat jou computer de upgrade kan uitvoeren. Omdat er een kans bestaat dat er problemen komen met bijvoorbeeld drivers.
 
Dit topic gaat op slot, aangezien Ts weer een nieuw topic heeft geopend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan