• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

laptop loopt vast na uitvallen tijdens reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexander nollet

Nieuw lid
Lid geworden
10 apr 2014
Berichten
6
Waarderingsscore
0
beste mensen,

Ik heb een enorm probleem ik wou mijn pc formatteren maar het was al laat en ik was moe dus ging ik ondertussen gaan slapen.
Natuurlijk sloeg het noodlot toe en was de batterij plat middenin de reset en nu als ik de pc opstart krijg ik het volgende bericht:

Uw computer is onverwacht opnieuw opgestart of er is een onverwachte fout opgetreden. De installatie van Windows kan niet doorgaan. Klik op OK om de computer opnieuw op te starten en start vervolgens de Windows-installatie opnieuw als u Windows wilt installeren.

Maar zoals jullie al kunnen denken krijg ik dan deze fout over en over. Weet er iemand wat te doen? Oh ja ik gebruik Windows 8 en heb een hp laptop
Windows 8 stond er al standaard op en heb er ook geen cd van. Alvast bedankt!

mvg,
Alexander Nollet
 
Als Windows 8 er standaard op stond kun je waarschijnlijk een eRecovery doen.

Ik weet alleen voor Acer en Samsung hoe het precies gaat.

In elk geval moet je na het aan zetten van de computer, meteen als de merknaam verschijnt, een toets of toetsencombinatie in duwen en dan kom je in de eRecovery. Daarmee installeer je Windows vanaf een verborgen partitie.
 
De recovery partitie bij een HP of Compaq computer start je op via de F11 functie toets.
Die druk je in zodra je het blauwe HP logo ziet tijdens de POST.
 
Ja het is inderdaad de f11 toets, hartelijk dank dat jullie mijn probleem zo snel hebben kunnen en willen oplossen! top!
 
niet meer van toepassing !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan