• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost laptop probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

WilliamR

Vaak hier
Lid geworden
4 jun 2006
Berichten
726
Waarderingsscore
5
Goedemiddag allemaal ,

ik denk dat er iets niet klopt in mijn zoons laptop .
Hij begint nu de leeftijd te krijgen dat hij wat meer op onderzoek uit gaat dus wilde zijn account met ouderlijk toezicht maken.
Ik ben dus in de instellingen kwijt de keuze andere gebruiker of familelid toevoegen om een kinderaccount te maken.
Misschien dat jullie wat aan de logjes kunnen zien of er iets mis is?

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • FRST.txt
    17,8 KB · Weergaven: 9
  • Addition.txt
    29,2 KB · Weergaven: 11
Hallo,

Het zou kunnen dat die optie is verdwenen of de manier om het in te stellen is veranderd.
Deze manier komt uit 2016.

Een kind-account maken

Vanuit Windows 10 kun je gemakkelijk Microsoft-accounts voor de gezinsleden die dat nog niet hebben, aanmaken. Ga naar Start / Instellingen / Accounts en kies Gezin en andere personen. Klik op Een familielid toevoegen en selecteer Kind toevoegen. Kies de optie De persoon die ik wil toevoegen heeft geen e-mailadres, vul de benodigde gegevens in en klik op Volgende. Vul een geldig telefoonnummer in of klik op de blauwe tekst Een ander e-mailadres toevoegen in plaats van een telefoonnummer en ga naar Volgende. Kies of je de accountgegevens met Microsoft wil delen en klik Volgende gevolgd door Sluiten. Heb je geen Windows 10-pc bij de hand, dan kun je ook zo een account aanmaken.
 
Ik zie trouwens dat Windows 10 versie 1809 erop staat.
Ik zou de laptop zeker upgraden, want deze versie wordt nog maar 2 maanden ondersteunt.
Eigenlijk werd hij niet meer ondersteunt, maar de corona is het verlengt.

De laatste beveiligingsupdate voor deze versie wordt uitgebracht op 10 november 2020 in plaats van 12 mei 2020
 
Gezin en andere personen die optie staat er niet bij bij mij .
Dat vind ik juist het vreemde .
Volgens meerdere internet pagina's is deze functie nog steeds actief in Windows 10.
Dat de ondersteuning verloopt wist ik al maar toch bedankt
 
Update kan ook online al is het doen vanuit W10 zelf met de gedownloade Media Creation Tool v.a. een usb stick aan te raden.
 
Gezin en andere personen die optie staat er niet bij bij mij .

Ik heb zelf even gekeken om mijn laptop en heb 2 opties gevonden.

Als je via de zoekfunctie gezin opties in typt krijgt je verschillende mogelijkheden.

Ook krijg je als je kind in typt en dan kiest voor een andere gebruiker toevoegen, bewerken of verwijderen, een optie staan voor gezin en andere gebruiksers.
Ook daar kun je voor kind een veilig account aanmaken.
 
Hallo,

Illegale Windows of Office?

Daarom waarshijnlijk oude versie??

Pad: file:_C:\Windows\AutoKMS\AutoKMS.exe

Pad: file:_C:\Windows\AutoKMS\AutoKMS.exe; file:_C:\WINDOWS\System32\Tasks\AutoKMS->(UTF-16LE); process:_pid:2440,ProcessStart:132338674661114619; process:_pid:8268,ProcessStart:132338674834812242; regkey:_HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{88BC3902-0A5B-4F9D-994F-1C8AA44548A3}; regkey:_HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AutoKMS; taskscheduler:_C:\WINDOWS\System32\Tasks\AutoKMS

Pad: file:_E:\Activator\Microsoft Toolkit.exe
 
Het enige wat ik weet is dat een vriend van mij er office opgezet heeft .
Dat zal dan wel een illegale versie zijn.
Ik ga eerst maar eens zorgen dat er een ondersteunende windows op komt te staan en kijken of hij dan wel de gezinsopties weer geeft .

Bedankt voor jullie hulp en ik meld me als nieuwe install niet werkt
 
Dan zou ik eerst die Office versie verwijderen en dan kijken of je Windows kunt bijwerken.
Mocht dat niet lukken, kun je altijd Windows opnieuw installeren.
 
goedemiddag ,

Ik heb inmiddels wel een upgrade van Windows .
Ik kan echter nog steeds niet Een kind-account maken .
ik heb nu zijn internet browser aan die van mij gekoppeld zodat ik iedergeval kan zien wat hij uitspookt op het internet .
Ik denk dat er niets anders op dan de laptop opnieuw te installeren of hopen dat hij geen gekke dingen doet op internet .Hij is natuurlijk een hele lieve jongen maar dat zijn ze allemaal als je het moet geloven .
@Roxmarie van mij mag je dat wel posten hoor.

Sluit deze topic maar .

ik meld me als het toch niet goedkomt
 
Hallo,

Dat is natuurlijk ook een optie, dan kun je tenminste mee kijken.
Ik zal dit topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan