• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop voor werk, 500,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

CarolineTij

Nieuw lid
Lid geworden
11 mei 2014
Waarderingsscore
0
Goedemiddag allemaal :),

Op aanraden van mijn zoon kom ik hier mijn vragen stellen.

Ik kan mijn teveel aan overuren uit laten betalen, daar krijg ik bijna niks voor, of besteden aan een nieuwe laptop. Het budget loopt tot en met 500, jammergenoeg zijn de reserves laag dus dat is ook wel het maximum en moet ik dus ook alles van kopen.

Ik heb mijn laptop nodig voor eventueel administratief werk en voor persoonlijk gebruik, ik ben niet van plan om er spelletjes (met uitzondering van de gebruikelijke Patience of hartenjagen) op te spelen. dit betekent dat ik baat heb bij een groot scherm, lekker typend toetsenbord en een numeriek toetsenbord erbij. Ik hou ervan om hem overal mee naar toe te kunnen nemen dus een langdurige accu is erg handig. Ik houd er ook van om films op mijn laptop te kijken dus een dvd-speler en een goede grafische kaart zouden ook leuk zijn.

Mijn vraag is: Wat kan ik het beste kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan