• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop werk overgenomen

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekkie67

Junior lid
Lid geworden
22 okt 2015
Berichten
45
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik heb een laptop van het werk overgenomen. De laptop is een jaar of 4 a 5 oud. Bij het opstarten moet ik nog wel op het domein van mijn werk inloggen, maar dat wil ik niet meer. In principe moet de laptop los komen van het werkdomein. Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt, Boekkie
 
Als ik terug wil naar een back-up of naar fabrieksinstellingen dan geeft hij aan dat er geen eerdere versie is....en ik heb net W10 er opnieuw opgezet, en nog steeds moet ik inloggen op het domein van mijn werk.
 
Dan denk ik dat je Windows niet opnieuw heb geinstalleerd maar een reset of iets.
 
Een nieuwe windows installeren dmv een usb stick (aangemaakt via het Media Creation Tool). Opstarten vanuit de usb-stick, tijdens installatie alle partities verwijderen en setup menu's volgen. Activeert automatisch bij opgestarte windows en bij verbinding met net. Wanneer gevraagd wordt een account in te brengen kies je voor "no@thankyou.com" en wachtwoord "12345" (uiteraard zonder de "). Daarna krijg je een foutmelding en kies je volgende voor een lokaal account, eventueel zonder wachtwoord (blanco laten wanneer gevraagd).
 
probleem is sinds 30-5-'23 kennelijk opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan