• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mjdekker

Gast
Hallo ik ben op zoek naar een laptop maar na een poos zoeken weet ik nog steeds niet echt welke ik nou moet aanschaffen.
De volgende specs vind ik belangrijk:

Minstens 17 inch scherm
4 gb intern geheugen
Liefst GeForce 9600M GT 512 mb (las dat deze erg goed was)

Ik wil er graag zware games op kunnen spelen (bijv. Cod 4, crysis, far cry 2)
En ik wil er programma's op kunnen draaien zoals Adobe Aftereffects en Photoshop

Mijn budget is 700 - 1000 euro

Kan iemand mij helpen?? tips misschien?

Zoek op Marktplaats naar een gebruikte Dell XPS M1710.
Daar zit welliswaar niet de videokaart in die jij op het oog hebt, maar daar is je budget overigens ook niet naar.
Maar er zit wel een videokaart in, die goed genoeg is!

Nou dat budget is zeker wel goed genoeg voor een 512 MB videokaart hoor =P Ze worden nu steeds beter en goedkoper, en mijne heeft een 512 9500M Nvidia Geforce videokaart, en 4 gb ram, en die was nog geen 1000 euro.
En aangezien ze nu goedkoper en beter zijn... Misschien in een winkel kijken? =p

Zware spellen zoals Crysis op een laptop? Dat zal ik wel nooit gaan begrijpen...

Wat is daar nu leuk aan, geweldige graphics zul je nooit zien en die accu's zijn ook nooit geweldig. Zit je dus nog steeds continue aan netstroom met je laptop.

Weten jullie misschien een alternatief voor de HP Pavilion DV7-1070ed? Deze heeft een NVIDIA GeForce 9600M GT met 512 MB en lijkt mij geschikt voor de meeste games en programma's. Alleen na hem te hebben bekeken in een winkel viel het uiterlijk me nogal tegen. Maar wat echt totaal tegenviel was de touchpad, deze was niet zoals de meeste normale touchpads, maar met een glossy laagje eroverheen waardoor het allemaal heel stroef ging.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan