• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ledenadministratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

cova

Nieuw lid
Lid geworden
21 nov 2008
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Voor een kleine hengelclub zoek ik iets voor de leden gegevens bij te houden, iets zoals deze bijgevoegd , maar juist blad 'leden' en ' steekkaart' erbij( steekkaart afdrukbaar) , de rest mag allemaal weg, uiteraard werkend in vba(excel 2016) , grt
 

Bijlagen

  • Ledenadministratie.xlsm
    71,2 KB · Weergaven: 17
Niemand iets??
 
Wat is nu je vraag precies? Of ik dat even kan aanpassen ofzo?
 
Aanpassing zou ideaal zijn !!
 
Ik heb geen ervaring met VBA dus ik kan je helaas niet verder helpen. Hopelijk iemand anders hier.
 
Niemand!!!!!!
 
Duckduckgo brengt me hier.

Of


Green idee of het iets is, kwestie van zoeken en testen.
 
Niemand met kennis van vba?
 
Helaas heb ik geen kennis van VBA, iets van Excel, maar een simpele gebruiker.

Als ik het goed begrijp wil je dus een paar tabbladen uit de Excel sheet verwijderen? Klik gewoon op het tabblad wat je wilt verwijderen met de rechtermuisknop en vervolgens selecteer je verwijderen.

Even wat afbeeldingen erbij.


Voor afdrukken: klik je op bestand, vervolgens afdrukken en dan instellingen uitproberen zoals in mijn voorbeeld.

Als je op afdrukken klikt kun je kiezen voor liggende afdrukstand, en smalle marges (zo komt het op 2 bladzijden terecht.

Er is zelfs een mogelijkheid om het op 1 pagina te krijgen. Daarvoor kies je het laatste vakje.
Blad passend maken voor één pagina. Het zal er dan wel erg klein uitzien.

 

Bijlagen

  • Ledenadministratie (aangepast).xlsm
    32 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: cova